هر آنچه از گوشی جدید شیائومی سیوی 1S می‌دانیم

گوشی  شیائومی سیوی 1S به زودی رونمایی می‌شود. این محصول برای خانم‌ها طراحی شده و به مشخصات پیشرفته‌ای مثل دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی مجهز است.

هر آنچه از گوشی جدید شیائومی سیوی 1S می‌دانیم

گوشی زنانه شیائومی سیوی 1S

شیائومی در اواخر هفته جاری (احتمالا روز پنجشنبه) از گوشی Civi 1S رونمایی می‌کند. این گوشی جایگزین مدل قبلی یعنی شیائومی Civi نیست، بلکه یک نسخه بهبودیافته از آن است.

برای یادآوری، بد نیست بدانید که سیوی، خط تولید جدید گوشی‌های هوشمند شیائومی است که به طور انحصاری برای خانم‌ها راه‌اندازی شده است. اولین مدل سیوی در سپتامبر سال گذشته به بازار معرفی شد.

این مقاله، تمام اطلاعات مربوط به گوشی شیائومی سیوی 1S را از منابع خبری متعدد جمع‌آوری کرده است.

تاریخ عرضه شیائومی سیوی 1S

گوشی جدید شیائومی Civi 1S در تاریخ 21 مارس در چین رونمایی می‌شود. کنفرانس مربوط به این رونمایی در ساعت 2 بعدازظهر به وقت محلی برگزار شده و از طریق پلتفرم‌های چینی مخصوصا Weibo به نمایش گذاشته می‌شود.

طراحی شیائومی سی‌وی وان اس

شیائومی قبلا با انتشار یک کلیپ تبلیغاتی، طراحی گوشی زنانه سیوی 1S را به نمایش گذاشت. این دستگاه دارای ماژول دوربین مستطیلی در پنل پشتی است، ولی سنسورها به صورت مثلثی چیده شده‌اند. (یک دوربین بزرگ در بالا و دو دوربین کوچک در پایین)

قاب گوشی از جنس فلز بوده و پنل پشتی رنگ‌آمیزی براق و درخشانی دارد. شیائومی سیوی 1S نمایشگر منحنی مدل قبلی را به ارث برده است.

مشخصات احتمالی شیائومی سیوی 1S

بر اساس گزارش‌های متعدد، گوشی سیوی جدید به نمایشگر 6.55 اینچی آمولد LTPO با نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز است و از رزولوشن FHD+ پشتیبانی می‌کند. یک حفره کوچک نیز در قسمت وسط بالای نمایشگر به چشم می‌خورد که جایگاه دوربین سلفی است.

به علاوه، گوشی جدید شیائومی به تراشه اسنپدراگون 778G Plus مجهز بوده و با رم 8/ 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 128/ 256 گیگابایتی جفت شده است.

شیائومی سیوی 1S

مهم‌ترین وجه تمایز Civi 1S نسبت به مدل قبلی، مربوط به ماژول دوربین است. در مدل جدید، لنز سلفی 32 مگاپیکسلی ایزوسل GD1 سامسونگ جای خود را به لنز سلفی 32 مگاپیکسلی سونی IMX616 داده است.

دوربین پشتی شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی ایزوسل GW3 سامسونگ با پشتیبانی از فناوری OIS، سنسور مونوکروم 2 مگاپیکسلی و سنسور 8 مگاپیکسلی اولتراواید سونی IMX355 می‌شود.

گوشی سیوی وان اس همانند مدل اصلی شیائومی سیوی دارای باتری 4500 میلی آمپرساعتی است، ولی از قابلیت شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مشخصات Civi 1S می‌توان به سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 اشاره کرد.

قیمت احتمالی شیائومی سیوی 1S

هنوز اطلاعات خاصی درباره قیمت احتمالی گوشی شیائومی Civi 1S در دسترس نیست.

با این حال بد نیست بدانید مدل اصلی با پیکربندی پایه 8/128 قیمتی حدود 2599 یوان (408 دلار) داشت و نسخه برتر با پیکربندی 12/ 256 با قیمت 3199 یوان (502 دلار) به فروش می‌رسید. این قیمت‌ها به مدت هفت ماه در بازار ثابت و بدون تغییر باقی ماند. بنابراین احتمال می‌رود مدل جدید سیوی کمی گران‌تر از نسخه اولیه به بازار عرضه شود.

ارسال نظر