آیا گوشی شیائومی شما هم قفل شده است؟ | فراخوان ارسال عکس و ویدیو

رسانه کلیک از دارندگان گوشی‌های هوشمند شیائومی که گوشی‌شان قفل شده است، دعوت می‌کند با ارسال عکس و ویدیو وضعیتشان را برایمان شرح دهند.پس از اعلام خبر تحریم و قفل شدن گوشی‌های شیائومی در ایران، موجی از نگرانی در میان دارندگان این گوشی‌های تلفن همراه در ایران راه افتاده و آن‌ها را نسبت به ادامه کار دستگاه هوشمندشان دچار دغدغه کرده است.

آیا گوشی شیائومی شما هم قفل شده است؟ | فراخوان ارسال عکس و ویدیو

پس از اعلام خبر تحریم و قفل شدن گوشی‌های شیائومی در ایران ، موجی از نگرانی در میان دارندگان این گوشی‌های تلفن همراه در ایران راه افتاده و آن‌ها را نسبت به ادامه کار دستگاه هوشمندشان دچار دغدغه کرده است.

طبق آخرین خبرها این طرح تاکنون فقط در کشور کوبا اجرا شده و هنوز پای اجرای چنین طرحی به کشورمان نرسیده است؛ با این حال کلیک از کلیه دارندگان گوشی‌های هوشمند شیائومی که گوشی‌شان بنا به این طرح جدید شامل تحریم شده و قفل شده است، دعوت می‌کند با ارسال عکس و ویدیو وضعیتشان را برایمان شرح بدهند و از مشکلی که این طرح برایشان ایجاد کرده است، بگویند.

لازم به ذکر است برای ارسال عکس‌ها و ویدیوهایتان در قالب فایل تصویری یا ویدیویی، می‌توانید به صفحه اینستاگرام کلیک به آدرس www.instagram.com/click.ir مراجعه و فایلتان را در قالب پیام خصوصی (دایرکت) برایمان ارسال کنید، یا از طریق کانال تلگرام رسمی ما به آدرس t.me/click اقدام کنید.

منتظر ویدیوهای ارسالی شما هستیم.

بیشتر بخوانید: تبعات تحریم گوشی‌های شیائومی در ایران | چه چیزی در انتظار کاربران ایرانی است؟

ارسال نظر