مشخصات فنی و قیمت گوشی Galaxy S21 FE رسما معرفی شد

شرکت سامسونگ رسما اولین گوشی سال ۲۰۲۲ خود را معرفی کرد. موبایل Galaxy S21 FE جزو خانواده سری S21 محسوب می‌شود و طراحی ظاهری آن مشابه این سری است. مشخصات فنی و قیمت گوشی Galaxy S21 FE قدرت بالا و کیفیت خوب موبایل جدید سامسونگ را نشان می‌دهد.

مشخصات فنی و قیمت گوشی Galaxy S21 FE رسما معرفی شد

مشخصات فنی و قیمت گوشی Galaxy S21 FE

پس از شایعات بسیار پیرامون گوشی جدید سامسونگ، بالاخره از گوشی Galaxy S21 FE رسما رونمایی شد. یک گوشی قدرتمند که سامسونگ اولین گوشی سال ۲۰۲۲ خود را با معرفی یک موبایل بالارده شروع کرده است.

گوشی Galaxy S21 FE همانند خانواده سری S21 طراحی شده است. صفحه نمایش این گوشی ۶.۴ اینچی با پنل AMOLED است که توانایی اجرای تصاویر با نرخ ۱۲۰ هرتز را دارد. همچنین‌ نرخ نمونه‌برداری لمسی این موبایل ۲۴۰ هرتز است.

موبایل سامسونگ Galaxy S21 FE به پردازنده Snapdragon 888 مجهز شده است. این گوشی از شبکه مخابراتی 5G پشتیبانی می‌کند. ناگفته نماند، این موبایل در بازار آمریکا با پردازنده اسنپ‌دراگون عرضه می‌شود و در بازار جهانی با پردازنده اگزینوس ۲۱۰۰ در دسترس قرار خواهد گرفت.

مشخصات فنی و قیمت گوشی Galaxy S21 FE گلکسی S21 FE همانند سری S21 طراحی شده است

دوربین اصلی گلکسی S21 FE دارای لنز سه‌گانه است. این دوربین به ترتیب به لنزهای ۱۲ مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اوپتیکال، لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و لنز ۸ مگاپیکسلی تله‌فتو مجهز شده است.

دوربین سلفی این گوشی به‌صورت حفره‌ای در بالا و وسط صفحه نمایش قرار گرفته است. لنز این دوربین ۳۲ مگاپیکسلی است که به قابلیت فوکوس بهبودیافته مجهز شده است.

سامسونگ برای دوربین Galaxy S21 FE چهارده حالت عکاسی جدید از جمله حالت شب در نظر گرفته است. جالب است بدانید، کاربران می‌توانند به صورت همزمان از دو دوربین اصلی و سلفی گوشی فیلمبرداری کنند. قدرت لنزهای دوربین این گوشی باعث می‌شود تصویر کاربر با کیفیت بالایی ثبت شود.

مشخصات فنی و قیمت گوشی Galaxy S21 FE دوربین Galaxy S21 FE دارای ۱۴ حالت جدید عکاسی و فیلمبرداری است

گوشی گلکسی S21 FE از نظر وزنی سبک‌تر از گوشی Galaxy S21 است. بدنه این گوشی نسبت به خانواده خود مات است تا جای انگشتان دست روی آن نماند. باتری گوشی Galaxy S21 FE دارای قدرت شارژدهی ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. همچنین، این گوشی از استاندارد IP68 پشتیبانی می‌کند که در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاومت می‌کند.

گوشی جدید سامسونگ در رنگ‌های سفید، مشکی، سبز زیتونی و صورتی روشن در تاریخ ۲۱ دی ۱۴۰۰ عرضه خواهد شد.

همچنین، قیمت گوشی Galaxy S21 FE در بازار جهانی ۶۹۹ دلار خواهد بود. با توجه به استقبال کاربران از گوشی Galaxy S20 FE، این انتظار می‌رود که این گوشی نیز مورد استقبال کاربران قرار بگیرد.

نظر شما درباره مشخصات فنی و قیمت گوشی Galaxy S21 FE چیست؟ آیا این گوشی را خریداری خواهید کرد؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

همچنین بخوانید: رونمایی از تلویزیون‌های سامسونگ 2022

ارسال نظر