بررسی مشخصات و قیمت احتمالی رد مجیک 7

اطلاعات ضد و نقیضی درباره مشخصات و قیمت احتمالی گوشی رد مجیک 7 وجود دارد، ولی تمام این ابهامات ماه آینده به پایان می‌رسد.

بررسی مشخصات و قیمت احتمالی رد مجیک 7

مشخصات و قیمت احتمالی رد مجیک 7

گوشی‌های گیمینگ نوبیا تحت نام تجاری REDMAGIC به بازار عرضه می‌شوند. این کمپانی چینی، در ماه آینده نسل بعدی هدست‌های خود را به نام رد مجیک 7 روانه بازار خواهد کرد.

گوشی هوشمند مخصوص بازی REDMAGIC 7 در ماه فوریه در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. با اینکه هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه دستگاه مشخص نشده، ولی می‌توان حدس زد که رد مجیک جدید تقریبا همزمان با نسخه گیمینگ Redmi K50 در قفسه فروشگاه‌ها قرار می‌گیرد.

مشخصات رد مجیک 7

این گوشی به نمایشگر 6.8 اینچی اولد مجهز بوده که از رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی 165 هرتز پشتیبانی می‌کند. اسکنر اثر انگشت نیز درون نمایشگر تعبیه شده است.

گوشی گیمینگ REDMAGIC 7 همچنین از تراشه قدرتمند اسنپ‌دراگون 8 Gen 1 استفاده می‌کند که با رم 18 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی جفت شده است.

با توجه به این مشخصات داخلی، وجود یک سیستم خنک‌کننده عالی با کارایی بالا چندان دور از انتظار نیست.

سیستم دوربین سه‌گانه به شکل عمودی در پنل پشتی جاسازی شده که شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی می‌شود. این دستگاه به طور پیش‌فرض از سیستم عامل اندروید 12 استفاده می‌کند.

گفته می‌شود رد مجیک 7 به باتری 4500 آمپر ساعتی مجهز است. البته شارژ سریع 165 واتی، ظرفیت کم باتری را به نوعی جبران می‌کند.

قیمت احتمالی رد مجیک 7

طبق گزارش‌های مختلف، اسمارت‌فون رد مجیک 7 در چهار رنگ مشکی، سبز، قرمز و آبی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. این گوشی حدود 645 دلار قیمت‌گذاری شده است.

ارسال نظر