مشخصات و قیمت گوشی ریلمی C35

با بررسی مشخصات و قیمت گوشی ریلمی C35 می‌توان به این نتیجه رسید که اسمارت فون های اقتصادی در سال آینده با رقیب سرسختی مواجه خواهند بود.

مشخصات و قیمت گوشی ریلمی C35

مشخصات و قیمت گوشی ریلمی C35

گوشی جدید ریلمی C35 در تاریخ 21 فوریه سال 2022 روانه بازار می‌شود. البته این تاریخ ممکن است در آینده تغییر یابد. با این وجود، گزارش‌های متعددی درباره مشخصات و قیمت گوشی ریلمی C35 منتشر شده که جمع‌بندی آن‌ها را در این مقاله موردبررسی قرار می‌دهیم.

مشخصات فنی گوشی ریلمی C35

ظاهرا محصول آینده Realme به نمایشگر 6.6 اینچی اچ دی پلاس با رزولوشن 720 در 1560 مجهز خواهد بود. بنابراین تراکم پیکسلی آن حدود 260 پیکسل در هر اینچ است. یک حفره قطره‌ای در بالای دستگاه وجود دارد که دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی درون آن قرار می‌گیرد.

ریلمی از تراشه هلیو G80 مدیاتک در دستگاه آینده استفاده کرده که با رم 4 گیگابایتی جفت می‌شود. حافظه داخلی این محصول 64 گیگابایت است که به واسطه شیار کارت اختصاصی قابلیت افزایش آن وجود دارد.

این گوشی از رابط کاربری انحصاری ریلمی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 11 استفاده می‌کند. وظیفه عکس‌برداری و ضبط فیلم بر عهده یک ماژول دوربین سه‌گانه است که شامل سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی، سنسور 5 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی می‌شود.

یک باتری قدرتمند 6000 میلی آمپرساعتی در گوشی ریلمی C35 به کار رفته است و قابلیت شارژ سریع از طریق پورت USB-C فراهم می‌شود. از لحاظ ارتباطات، این گوشی از فناوری‌های وای فای، بلوتوث 5.1، GPS، GLONASS، 4GVoLTE و USB OTG پشتیبانی می‌کند.

قیمت گوشی ریلمی C35

قیمت گوشی ریلمی C35 هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. اما طبق گزارش‌های مختلف، این محصول با حدود قیمت 146 دلار روانه بازار خواهد شد.

شکی نیست که اسمارت فون آینده Realme C35 جزء گوشی های اقتصادی است. با این وجود، برای کسب اطلاع دقیق از مشخصات و قیمت گوشی ریلمی C35 باید تا روز عرضه منتظر بمانیم.

ارسال نظر