مشخصات و قیمت گوشی شیائومی 12

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه گوشی شیائومی 12 ، مشخصات و قیمت این محصول در سراسر فضای مجازی منتشر شده است.

مشخصات و قیمت گوشی شیائومی 12

مشخصات و قیمت گوشی شیائومی 12

شرکت شیائومی 12 دسامبر (21 آذر) از سری شیائومی 12 رونمایی کرده و چند روز بعد آن‌ها را به بازار می‌فرستد. سری جدید به احتمال زیاد در چهار نسخه استاندارد، لایت، ایکس و اولترا در اختیار افراد قرار می‌گیرد. در ادامه به معرفی مشخصات کلیدی نسخه استاندارد می‌پردازیم.

مشخصات فنی و ظاهری شیائومی 12

گوشی جدید از نمایشگر منحنی با رفرش ریت 120 هرتز و رزولوشن 2K بهره می‌برد. یک حفره کوچک بالای نمایشگر دیده می‌شود که دوربین سلفی درون آن قرار می‌گیرد. البته برخی شایعات حاکی از آن هستند که دوربین سلفی شیائومی 12 نیز مانند گوشی Axon 20 5G زیر نمایشگر تعبیه شده است.

این اخبار ضد و نقیض درباره ماژول دوربین اصلی نیز وجود دارد. در برخی گزارش‌ها آمده که شیائومی 12 به سیستم دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی (ساخت سامسونگ یا سونی) مجهز شده است. حال آنکه برخی اخبار به وجود سنسور 192 مگاپیکسلی یا 200 مگاپیکسلی اشاره می‌کنند.

اما آنچه در اغلب رسانه‌ها به آن پرداخته شده و احتمالا صحت هم دارد، وجود چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 در این محصول است. این تراشه اخیرا معرفی شده و یکی از قدرتمندترین تراشه‌های موجود در بازار است.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی این دستگاه می‌توان به سیستم‌عامل اندروید 11، رابط کاربری جدید MIUI 13، حسگر اثر انگشت اولترا سونیک و قابلیت پشتیبانی از شارژ 120 وات اشاره کرد.

قیمت گوشی شیائومی 12

متأسفانه هنوز اخبار دقیقی درباره قیمت گوشی منتشر نشده است. اما اگر به خاطر داشته باشید، قیمت گوشی می 11 در روزهای اول تقریبا برابر با گلکسی S21 سامسونگ و وان پلاس 9 (حدود 1040 دلار) بود. بعید نیست این روند برای شیائومی 12 نیز تکرار شود.

سازنده چینی هنوز مشخصات و قیمت گوشی شیائومی را رسما تأیید نکرده است. مسلما با نزدیک شدن به لحظه معرفی، اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری درباره این دستگاه در اختیار ما قرار می‌گیرد.

ارسال نظر