مشخصات و قیمت گوشی وان پلاس RT

البته بدیهی است که برای کسب اطلاع دقیق از مشخصات و قیمت گوشی وان پلاس RT باید تا روز عرضه منتظر بمانیم.

مشخصات و قیمت گوشی وان پلاس RT

بررسی مشخصات و قیمت گوشی وان پلاس RT

گوشی وان پلاس RT نسخه ریبرند شده OnePlus 9RT است که 16 دسامبر (25 آذر) روانه بازار می‌شود. در ادامه با کلیک همراه باشید تا مشخصات کلیدی و قیمت گوشی جدید وان پلاس را با یکدیگر مرور کنیم.

مشخصات فنی و ظاهری وان پلاس آر تی

وان پلاس RT به نمایشگر امولد 6.62 اینچی با رفرش ریت 120 هرتز مجهز شده و قابلیت پخش محتوای HDR10+ را نیز دارد. گوشه بالا و سمت چپ نمایشگر یک حفره کوچک قرار گرفته که جایگاه دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است.

گوشی جدید برای ثبت تصویر و ضبط ویدئو از سیستم دوربین سه‌گانه متشکل از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 16 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی کمک می‌گیرد. حسگر اثر انگشت نیز زیر صفحه تعبیه شده است.

وان پلاس آر تی به طور پیش‌فرض از سیستم‌عامل اندروید 11 استفاده می‌کند. این محصول به 8/12 گیگابایت حافظ رم و 128/256 گیگابایت حافظه اصلی مجهز شده و قدرت پردازشی آن نیز توسط تراشه اسنپدراگون 888 کوالکام تأمین می‌شود. از دیگر مشخصات مهم دستگاه می‌توان به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 65 وات اشاره کرد.

قیمت گوشی وان پلاس RT

طبق آخرین گزارش‌های منتشر شده، نسخه 8/128 گیگابایتی گوشی OnePlus RT با قیمت 530 دلار و نسخه 12/256 گیگابایتی آن با قیمت 590 دلار به فروش می‌رسد.

البته بدیهی است که برای کسب اطلاع دقیق از مشخصات و قیمت گوشی وان پلاس RT باید تا روز عرضه منتظر بمانیم.

ارسال نظر