واقعیت عجیب درباره مواد سازنده گوشی ‌های گلکسی S22

سامسونگ به واقعیت جالبی در خصوص مواد سازنده گوشی ‌های گلکسی S22 اشاره کرده و بخشی از هدف خود را کمک به کاهش ردپای مخرب انسان روی طبیعت عنوان کرده است.

واقعیت عجیب درباره مواد سازنده گوشی ‌های گلکسی S22

مواد سازنده گوشی ‌های گلکسی S22

کمپانی سامسونگ به زودی از گوشی‌های سری گلکسی S22 رونمایی می‌کند و شایعات و گزارش‌های متعددی درباره این محصولات در فضای آنلاین افشا شده است.

اما واقعیت عجیبی درباره مواد سازنده گوشی های گلکسی S22 وجود دارد که احتمالا تاکنون به گوش شما نخورده است!

سامسونگ در یک مصاحبه خبری گفت که سری S22 از ماده جدیدی استفاده می‌کند که از تورهای ماهی گیری رهاشده در اقیانوس و پیرتمون آن ساخته شده است!

البته سامسونگ اشاره‌ای به اجزای تشکیل‌دهنده این ماده جدید و درصد استفاده از آن نکرد. با این وجود، می‌توان این کمپانی کره‌ای را به دلیل فعالیت در ساخت محصولات پایدار تحسین کرد.

سامسونگ اظهار داشته که یکی از اهداف کاربر این ماده جدید، به حداقل رساندن ردپای مخرب انسان روی محیط‌زیست و همین‌طور کمک به بهبود سبک زندگی پایدارتر برای جامعه گلکسی بوده است.

علاوه بر جمع‌آوری تورهای ماهیگیری برای ساخت ماده جدید، سامسونگ همچنین اعلام کرده که در آینده قصد دارد از پلاستیک‌های رهاشده در اقیانوس برای ساخت محصولات خود استفاده کند.

هر ساله حدود 640 هزار تور ماهیگیری در سطح آب‌ها رها می‌شود که تهدید جدی برای حیات دریایی، صخره‌های مرجانی و زیستگاه‌های طبیعی به حساب می‌آیند. بدون شک این اقدام قابل‌توجه سامسونگ باید سرلوحه شرکت‌های دیگر قرار گیرد.

رویداد آنپکد گلکسی در تاریخ 9 فوریه سال جاری برگزار می‌شود و اطلاعات بیشتری درباره این «ماده جدید» به دست می‌آید.

سامسونگ گفته بود که در سه سال آینده، از مواد بازیافتی برای تولید دستگاه‌های خانگی و گوشی‌های موبایل خود استفاده می‌کند و پلاستیک‌های یک‌بارمصرف را از چرخه تولید محصولات خود حذف خواهد کرد.

ارسال نظر