کمپانی موتورولا از گوشی هوشمند موتو E7 پلاس رونمایی کرد

رسانه کلیک - کمپانی موتورولا از گوشی هوشمند پایین‌رده خود به نام موتو E7 پلاس در برزیل رونمایی کرد. این گوشی از باتری ۵ هزار میلی‌‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

کمپانی موتورولا از گوشی هوشمند موتو E7 پلاس رونمایی کرد

گوشی جدید موتورولا که مانند سایر گوشی‌های خانواده E مشخصات معمولی دارد. این گوشی یک محصول پایین‌رده به شمار می‌رود که از چیپست اسنپدراگون ۴۶۰، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی برخوردار است.

موتو E7 پلاس از نمایشگر ۶.۵ اینچی فول اچ دی پلاس LCD است و با سیستم عامل اندروید ۱۰ به دست کاربران می‌رسد. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز در قسمت بریدگی قطره‌ای شکل بالای نمایشگر شکل قرار گرفته است.

ماژول دوربین با طراحی مربع شکل خود در پنل پشتی دستگاه قرار گرفته است. دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی نیز به همراه حسگر تشخیص عمق مگاپیکسلی و فلش LED در قسمت بالای دوربین‌ها قرار گرفته است. حسگر اثر انگشت خازنی موتو E7 پلاس نیز در قسمت پایین ماژول مربع شکل دوربین قرار گرفته است. گوشی جدید موتورولا از حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی بهره می‌برد که از راه microSD افزایش پیدا می‌کند. همچنین دستگاه از ظرفیت حافظه رم ۴ گیگابایت نیز برخوردار است.

همان‌طور که گفته شد این گوشی از باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی با استفاده از فناوری شارژ ۱۰ وات، از طریق microUSB شارژ می‌شود. این کمپانی اعلام کرده است که کاربر پس از هر بار شارژ کردن گوشی می‌تواند ۲ روز با آن کار کند. گوشی جدید موتورولا در رنگ‌های آبی و برنز با قیمت‌های ۲۵۵ دلار فروخته می‌شود.

ارسال نظر