قیمت آیفون ۱۳ چقدر خواهد بود؟

کم‌کم به زمان معرفی گوشی آیفون ۱۳ نزدیک می‌شویم. انتظارات از گوشی جدید اپل بسیار بالا رفته است. کاربران منتظر رویداد این شرکت هستند تا ببینند قیمت آیفون ۱۳ چقدر خواهد بود؟

قیمت آیفون ۱۳ چقدر خواهد بود؟

قیمت آيفون ۱۳ چقدر خواهد بود؟

شرکت اپل بزودی مراسم خود را برگزار خواهد کرد. این شرکت بزرگ قصد دارد سیزدهمین نسل از آیفون‌های خود را معرفی کند. کاربران بسیاری انتظار زیادی از آیفون ۱۳ دارند تا بتوانند این گوشی را خریداری کنند. تاکنون اطلاعات مختلفی از این موبایل فاش شده است.

بر اساس اطلاعات لو رفته، آیفون ۱۳ به تراشه جدید A15 مجهز خواهد بود. رم این گوشی ۸ گیگابایت است. خانواده جدید در دو ظرفیت ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد. همچنین، تمامی مدل‌ها مبتنی بر سیستم عامل iOS 14 هستند.

قیمت آیفون ۱۳ خانواده آيفون ۱۳

در کنار مشخصات مختلفی که از خانواده iPhone 13 منتشر شده، کاربران بسیاری کنجکاو هستند که قیمت آیفون ۱۳ چقدر خواهد بود؟ گمانه‌زنی‌های زیادی نسبت به نرخ قیمتی خانواده آیفون ۱۳ شده است. اما بر اساس قیمت‌هایی که برای آیفون ۱۲ در نظر گرفته شد، می‌توان حدس زد که آیفون‌های جدید با چه قیمتی عرضه خواهند شد.

لازم به ذکر است، شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده است که احتمالا آیفون ۱۳ گوشی بعدی اپل نخواهد بود. شنیده شده است که این شرکت قصد دارد گوشی iPhone 12S را معرفی کند. این گوشی دارای ارتقای جزئی در سخت‌افزار خود است. شما می‌توانید در جدول پایین قیمت‌ احتمالی آیفون ۱۳ را مشاهده کنید:

مدل دستگاه

قیمت (دلار)

آیفون ۱۳ پرومکس

۱.۰۹۹

آیفون ۱۳ پرو

۹۹۹

آيفون ۱۳

۷۹۹

آیفون ۱۳ مینی

۶۹۹

ناگفته نماند، تصاویری در اینترنت منتشر شده که نشان می‌دهد آیفون بعدی، آيفون ۱۳ خواهد بود. این تصاویر، جعبه و قاب محافظ این گوشی را نشان می‌داد. به هر حال، باید تا روز برگزاری رویداد اپل منتظر بمانیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

نظر شما درباره قیمت آیفون ۱۳ چیست؟ آیا با افزایش قیمت این گوشی روبرو خواهیم شد؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر