بهترین گوشی سامسونگ سری A کدام است؟

مدتی است گوشی رده A سامسونگ بین کاربران محبوب شده است. گوشی‌هایی مقرون به صرفه اما با سخت‌افزار قوی که کاربرد فراوانی دارند. از عکاسی تا بازی کردن و فیلم دیدن می‌توان روی این موبایل‌های میان‌رده حساب کرد. اما بهترین گوشی سامسونگ سری A‌ کدام است؟

بهترین گوشی سامسونگ سری A کدام است؟

بهترین گوشی سامسونگ سری A کدام است؟

شرکت سامسونگ برای اینکه تمامی اقشار جامعه بتوانند از تمامی امکانات گوشی‌های خود بهره‌مند شوند، سری گوشی‌های Galaxy A را معرفی کرد. این سری جزو موبایل‌های میان‌رده سامسونگ است که یک رده از سری Galaxy S پایین‌تر است.

گوشی سامسونگ سری A موبایل‌هایی مقرون به صرفه اما با سخت‌افزاری قدرتمند هستند. به طوری که برخی از نسخه‌های این سری از موبایل‌های سری S سامسونگ عملکرد بهتری دارند. به همین دلیل، گوشی رده A این شرکت در بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است.

کاربرانی که به بازی کردن، عکاسی کردن و تماشای فیلم علاقه دارند، می‌توانند با خرید یکی از گوشی‌های Galaxy A از مزیت‌های خوب این سری بهره‌مند شوند. در ادامه به معرفی بهترین گوشی سامسونگ سری A می‌پردازیم.

سامسونگ A52 گوشی Samsung Galaxy A52 5G

گوشی Samsung Galaxy A52 5G

یکی از جذاب‌ترین موبایل‌های سری A، گوشی Samsung Galaxy A52 است. این گوشی در دو نسخه استاندارد و نسخه 5G به بازار عرضه شده است. در واقع این موبایل نسخه ارتقا یافته Galaxy A51‌ است که سامسونگ ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه کرده است.

این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی AMOLED است. همچنین، گلکسی A52 از پردازنده Snapdragon 720G بهره‌مند است. سامسونگ از ۶ گیگابایت رم در این موبایل استفاده کرده است. گفتنی است، گلکسی A52 دارای دوربین سه‌گانه است.

این گوشی برای کاربرانی که به بازی کردن و عکاسی علاقه دارند، مناسب است. به لطف پردازنده اسنپ‌دراگون، Galaxy A52 می‌تواند بازی‌ها را روان و بدون مشکل اجرا کند. به دلیل لنز واید ۱۲ مگاپیکسلی دوربین این موبایل، کاربران می‌توانند تصاویر زیبایی ثبت کنند.

سامسونگ A32 گوشی Samsung Galaxy A32 5G

گوشی Samsung Galaxy A32 5G

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که به فکر بودجه خود هستید، اما نیاز به یک گوشی خوب دارید، موبایل Samsung Galaxy A32 بهترین گزینه برای شما است. این موبایل میان‌رده صفحه نمایشی ۶.۵ اینچی AMOLED دارد.

سامسونگ این گوشی را به پردازنده MediaTek Helio G80 و رم ۸ گیگابایتی مجهز کرده است. باتری گلکسی A32 قدرت شارژ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. شارژ بالای این گوشی برای کسانی که به فیلم دیدن علاقه دارند، بسیار مناسب است. همچنین، این موبایل داری یک دوربین با لنز سه‌گانه قابل قبول هم است.

گوشی اقتصادی Galaxy A32 در دو نسخه استاندارد و 5G در بازار موجود است. جالب است بدانید، با توجه به اینکه این گوشی به سیستم مخابراتی 5G مجهز است، اما گلکسی A32‌ جزو ارزان‌ترین موبایل‌های 5G محسوب می‌شود.

سامسونگ A72 گوشی Samsung Galaxy A72 5G

گوشی Samsung Galaxy A72 5G

سامسونگ با عرضه موبایل Galaxy A71 توانست رضایت کاربران را جلب کند. حالا گوشیSamsung Galaxy A72 نسخه ارتقا یافته و به روز شده A71 است که ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه شده است. پنل صفحه نمایش این گوشی AMOLED است که اندازه‌ای ۶.۷ اینچی دارد.

به لطف پردازنده Snapdragon 720G، این گوشی سامسونگ سری A سرعت پردازش بالایی دارد. گلکسی A72 دارای ۶ گیگابایت رم و فضای ۱۲۸ گیگابایت حجم دارد. دوربین این گوشی دارای لنز سه‌گانه است که لنز اصلی آن ۶۴ مگاپیکسل است.

قدرت بالای سخت‌افزار Galaxy A72 باعث شده است گیمرها برای خرید این گوشی اقدام کنند. همچنین، صفحه نمایش سراسری این موبایل بسیار مناسب تماشاگران فیلم و سریال است. بدون شک گوشی گلکسی A72 قدرتمند‌ترین موبایل رده A محسوب می‌شود.

سامسونگ A42 گوشی Samsung Galaxy A42 5G

گوشی Samsung Galaxy A42 5G

یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه سری A سامسونگ، گوشی Samsung Galaxy A42 است. این موبایل دارای صفحه نمایشی ۶.۶ اینچی با پنل Super AMOLED است. این گوشی ابتدا مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۰ بوده است، اما به اندروید ۱۱ آپدیت شده است.

گوشی گلکسی A42 دارای پردازنده Snapdragon 750 است. همچنین، این گوشی به رم ۴ گیگابایتی شده که برای انجام کارهای روزمره مناسب است. این گوشی جزو موبایل‌هایی است که از یک دوربین با لنز چهارگانه بهره می‌برد.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی Galaxy A42 به کاربران این اجازه را می‌دهد که به مدت یک روز از گوشی خود استفاده کنند. بنابراین، کسانی که استفاده زیادی از گوشی خود می‌کنند، می‌توانند روی این گوشی اقتصادی و کاربردی حساب کنند.

سامسونگ A12 گوشی Samsung Galaxy A12

گوشی Samsung Galaxy A12

شاید این تصور وجود داشته باشد که گوشی‌های اقتصادی نمی‌توانند کاربری مناسبی ارائه دهند. اما گوشی Samsung Galaxy A12 این مسئله را تا حدودی نقض می‌کند. این گوشی سخت‌افزار قابل قبولی دارد که به خوبی از پس کارهای مختلف برمی‌آید.

گوشی گلکسی A12 دارای پردازنده MediaTek Helio P35 و مجهز به ۶ گیگابایت رم است. دوربین چهارگانه این گوشی با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی می‌تواند به خوبی کاربرد مناسبی برای کاربران داشته باشد.

صفحه نمایشی Galaxy A12 پنلی ۶.۵ اینچی دارد که از جنس شیشه است. این گوشی برای انجام کارهای روزمره و چرخ زدن در شبکه‌های اجتماعی گزینه مناسبی است.

نظر شما درباره گوشی سامسونگ سری A چیست؟ شما ترجیح می‌دهید کدام موبایل را خریداری کنید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر