لیست گوشی هایی که در این ماه عرضه می شوند

اکثر گوشی هایی که در این ماه عرضه می شوند جانشین مدل‌های پرفروش قبلی هستند و در دسته گوشی‌های اقتصادی قرار می‌گیرند.

لیست گوشی هایی که در این ماه عرضه می شوند

گوشی هایی که در این ماه عرضه می شوند

در ماه مارس، شاهد عرضه 7 گوشی هوشمند خواهیم بود که اکثر آن‌ها به عنوان جایگزینی برای محصولات پرفروش فعلی به بازار عرضه می‌شوند. در ادامه با معرفی گوشی‌های جدید و بررسی مختصر مشخصات آن‌ها همراه کلیک باشید.

گوشی ریلمی C35

گوشی هایی که در این ماه عرضه می شوند

گوشی جدید ریلمی در تاریخ 7 مارس رسما رونمایی می‌شود. این محصول دارای نمایشگر 6.6 اینچی LCD بوده که از رزولوشن +FHD و حداکثر روشنایی 600 نیت پشتیبانی می‌کند. ریلمی C35 دارای تراشه UNISOC T616 بوده که با رم LPDDR4x و حافظه داخلی UFS 2.2 جفت شده است.

ماژول دوربین سه‌گانه شامل لنز واید 50 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و لنز مونوکروم 2 مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز درون یک حفره کوچک در بالای نمایشگر قرار گرفته است.

از دیگر امکانات دستگاه می‌توان به اسکنر اثر انگشت جانبی، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 18 واتی و سیستم‌عامل اندروید 11 با رابط کاربری realme UI 2.0 اشاره کرد.

گوشی سامسونگ گلکسی F23 5G

از دیگر گوشی هایی که در این ماه عرضه می‌شوند می‌توان به گلکسی F23 سامسونگ اشاره کرد. ظاهرا تاریخ رونمایی برای 8 مارس زمان‌بندی شده است.

مشخصات متعددی از گوشی Galaxy F23 توسط سامسونگ مورد تأیید قرار گرفته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به نمایشگر 120 هرتزی +FHD با گلس گوریلا 5 و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 25 واتی اشاره کرد.

این دستگاه به تراشه اسنپدراگون 750G مجهز است و سیستم دوربین سه‌گانه آن شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و لنز اولترا واید 123 درجه می‌شود.

گوشی اپل آیفون SE 2022

شاید یکی از مورد انتظارترین گوشی هایی که در این ماه عرضه می‌شوند آیفون SE جدید است. این محصول در رویداد بهاره اپل در تاریخ 8 مارس و طی یک کنفرانس مجازی معرفی خواهد شد.

گوشی آیفون SE 2022 به عنوان جانشین آیفون SE 2020 در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. طراحی آیفون SE جدید همانند مدل قبلی بوده و احتمالا قیمت آن کمتر از 300 دلار است. این گوشی از فناوری 5G پشتیبانی کرده و به عنوان ارزان‌ترین آیفون اپل با فناوری 5G شناخته می‌شود.

گوشی‌های ردمی نوت 11 پرو و نوت 11 پرو پلاس

گوشی هایی که در این ماه عرضه می شوند

گوشی‌های جدید ردمی نوت 11 در تاریخ 9 مارس معرفی می‌شوند. مدل نوت 11 پرو به فناوری 4G مجهز بوده و نسخه پرو پلاس از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند. البته نسخه پرو پلاس همان نسخه جهانی ردمی نوت 11 پرو 5G است.

گوشی‌های ریلمی 9 و ریلمی 9 SE

گوشی هایی که در این ماه عرضه می شوند

از دیگر گوشی هایی که در این ماه عرضه می شوند می‌توان به نسل جدید ریلمی سری 9 اشاره کرد. دو گوشی ریلمی 9 5G و ریلمی 9 5G SE در تاریخ 10 مارس رسما معرفی خواهند شد.

ریلمی 9 و ریلمی 9 SE به ترتیب نسل سوم و چهارم از سری 9 گوشی‌های ریلمی به حساب می‌آیند. مدل اول شباهت بسیاری با realme 8 5G دارد، حال آنکه مدل دوم نسخه بهبودیافته ریلمی Q3s است.

ظاهرا گوشی هایی که در این ماه عرضه می شوند همگی در دسته میان رده و پایین رده قرار دارند. بررسی جامع مشخصات و قیمت این محصولات پس از معرفی رسمی در کلیک ارائه می‌شود.

ارسال نظر