گوگل روی دومین گوشی تاشوی خود کار می‌کند

یکی مدیران گوگل تأیید کرده که دومین موبایل تاشوی این شرکت درحال ساخت است.

گوگل روی دومین گوشی تاشوی خود کار می‌کند

گوگل سرانجام اردیبهشت‌ماه امسال و هم‌زمان با کنفرانس توسعه دهندگان I/O از اولین گوشی تاشوی خود با نام پیکسل فولد رونمایی کرد و حالا یکی مدیران گوگل تأیید کرده که دومین موبایل تاشوی این شرکت درحال ساخت است.

«آیوی راس»، رئیس بخش طراحی محصولات سخت‌افزاری گوگل ، در قسمتی از پادکست رسمی Made By Google تأیید کرد که این شرکت روی توسعه دومین گوشی تاشو کار می‌کند. گوگل ظاهراً پیش از این نیز روی طراحی گوشی تاشوی دیگری کار می‌کرده است ولی با توجه به اینکه آن موبایل تاشو به‌اندازه کافی برای عرضه به بازار خوب نبوده، هم‌زمان با پیکسل فولد معرفی نشد. حالا گفته‌های مدیر بخش طراحی محصولات نشان می‌دهد این شرکت روی دومین موبایل تاشوی خود کار می‌کند.

گوگل روی دومین گوشی تاشو خود کار می‌کند

آیوی راس در پادکست اخیر خود توضیح می‌دهد که واقعاً به تیم کاری خود افتخار می‌کند و به این موضوع نیز اشاره می‌کند که گوشی دوم به‌اندازه کافی خوب نبوده و به همین دلیل آن‌ها تصمیم می‌گیرند زمان بیشتری روی توسعه بگذارند و در زمان بهتری از دومین گوشی تاشوی خود رونمایی کنند. مدیر بخش محصولات تأیید می‌کند که با زمان‌گذاشتن روی موبایل تاشوی دوم، محصولی بهتر به بازار عرضه خواهند کرد.

هنوز به‌صورت دقیق مشخص نیست دومین موبایل تاشو گوگل با چه طراحی و مشخصاتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. حتی به‌صورت دقیق مشخص نیست این موبایل جدید به چه صورت باز می‌شود و نحوه بازشدن آن به کدام موبایل تاشوی سامسونگ شباهت دارد.

این درحالی است که سامسونگ قبلاً اعتراف کرده بود که دستگاه‌های گلکسی زد فلیپ، حدود ۷۰ درصد کل فروش موبایل‌های تاشوی عرضه‌شده در سال ۲۰۲۱ را به خود اختصاص می‌دهند. اخیراً این شرکت اعلام کرد که گلکسی زد فلیپ ۴ نیز حدود ۶۰ درصد فروش گوشی تاشو در اروپا را در مقابل ۴۰ درصد فروش گلکسی زد فولد ۴ به خود اختصاص می‌دهد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر