منتظر معرفی نسخه قرمز رنگ آیفون 9 نباشید!

رسانه کلیک - رسانه کلیک - گزارش های گذشته حاکی از عرضه نسخه قرمز رنگ آیفون 9 در سال جاری میلادی بود. با این حال گزارشی جدید این موضوع را رد کرده است.

منتظر معرفی نسخه قرمز رنگ آیفون 9 نباشید!

تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با آیفون های 2018 در اینترنت بوده ایم. اپل امسال قصد دارد از سه آیفون جدید رونمایی کند که به احتمال زیاد با نام های آیفون 9، آیفون X و آیفون X پلاس به بازار عرضه می شوند. آیفون 9 در مقایسه با دو محصول دیگر قیمت کمتری خواهد داشت.

بر اساس گزارش ها آیفون 9 فاقد فناوری تاچ سه بعدی و نمایشگر OLED است. این گوشی هوشمند به پنل LCD و فیس آیدی مجهز می شود و با قیمتی در محدوده 699 تا 799 دلار در دسترس خریداران قرار می گیرد. در حالی که اپل برخی از ویژگی های آیفون های کنونی را از این دستگاه حذف می کند، این گوشی هوشمند را با طراحی مشابه آیفون X به فروش می رساند.

در گذشته گزارش ها به توسعه این دستگاه در رنگ های مختلف اشاره کرده بودند. بنابر گفته Ming-Ch Kuo گوشی آیفون 9 در 5 رنگ مختلف شامل خاکستری، سفید، قرمز، آبی و نارنجی روانه بازار می شود. آقای کو معتقد است آیفون X پلاس با نمایشگر 6.5 اینچی OLED با رنگ های مشکی، طلایی و نقره ای به فروش می رسد.

به تازگی گزارشی در رابطه با آیفون 9 منتشر شده که با گفته آقای کو متفاوت است. بر اساس این گزارش نسخه قرمز رنگ آیفون 9 معرفی نخواهد شد و این دستگاه در رنگ های آبی، زرد، صورتی و به احتمال زیاد نارنجی عرضه می شود.

در حال حاضر در رابطه با جنس بدنه آیفون 9 نمی توان اظهار نظر دقیقی کرد. گفته می شود این دستگاه از فریم فلزی بهره می برد با این حال جنس پنل پشتی آن برای ما نامشخص است. با توجه به رنگ های متنوع این گوشی هوشمند انتظار می رود اپل آن را با بدنه شیشه ای روانه بازار کند.

ارسال نظر