آیفون های سال 2019 احتمالا با نمایشگر تمام صفحه عرضه می شوند

رسانه کلیک - بر اساس اخبار تازه ای که توسط برخی منابع منتشر شده، اپل تصمیم دارد تا قسمت برش خورده را حذف نموده و آیفون های سال 2019 را با نمایشگر تمام صفحه معرفی کند.

آیفون های سال 2019 احتمالا با نمایشگر تمام صفحه عرضه می شوند

همانطور که در جریان هستید، اپل در دهمین سالگرد پرچمدار خود؛ آیفون، دست به معرفی آیفون X زد. اقدامی که تا حدودی از اهالی کوپرتینو انتظار می رفت. آنها با یکپارچه کردن صفحه نمایش و حذف دکمه هوم، تلفن هوشمندی با نمایشگر تمام صفحه را ارائه کرد که البته آنچنان که باید و شاید، نمی توان لقب تمامی صفحه یا فول اسکرین به آن داد. چرا که قسمت بالایی آن برش خورده و سنسورهای مختلف به همراه دوربین سلفی در آن جا گرفته است. آیفون های سال 2019

البته این نوع از طراحی به مذاق بسیاری از تولید کنندگان اسمارت فون ها خوش آمد و شاهد معرفی گوشی هایی مانند ذنفون 5 و ذنفون 5Z ( ذنفون 5 ایسوس با طراحی مشابه آیفون 10 به صورت رسمی معرفی شد ) بودیم که طراحی آنها کاملا به آیفون X شباهت داشت. از طرفی دیگر کانسپت تلفن های هوشمند دیگر مانند P20 هواوی ( گوشی هوشمند هواوی P20 به برش نمایشگر مشابه آیفون X مجهز می شود ) یا R15 اوپو، شاهد این قضیه است که در ساخت آنها نیز از طراحی آیفون ایکس تقلید شده است.

حالا اپل تصمیم گرفته تا در آیفون های سال 2019 این قسمت برش خورده یا همان ناچ (Notch) را حذف نموده و نمایشگر آنها را به صورت یکپارچه یا فول اسکرین درآورد.

منبع منتشر کننده خبر معتقد است که طراحان کوپرتینویی موفق شده اند تا دوربین Truedepth و سنسورهای مرتبط با فیس آیدی را در زیر نمایشگر قرار داده و به این ترتیب، دیگر لزومی برای برش خوردن نمایشگر و اضافه شدن این موارد در آن قسمت وجود ندارد.

از طرف دیگر، برخی شایعات حاکی از آن است که سنسور اثر انگشت در آیفون های سال 2019 نیز به زیر نمایشگر خواهد رفت و پرچمدار اپل در سال جاری، مجددا به این قابلیت مجهز خواهد شد. همچنین پیش بینی می شود که نسبت نمایشگر به بدنه این گوشی، 90 درصد باشد.

طراحان اپل در ابتدای معرفی آخرین پرچمدارشان، بازخوردهای خوبی در مورد دیزاین این محصول دریافت نکردند. اما پس از مدتی، شاهد آن بودیم که تولید کنندگان محصولات اندرویدی، به این سبک از طراحی روی آورده و گوشی هایی را عرضه کردند که نمایشگر آنها مانند آیفون X در قسمت بالا برش خورده است.

متأسفانه در حال حاضر، اطلاعاتی در مورد مشخصات آیفون های سال 2019 در دسترس نیست. اما بر اساس شایعات، اپل قصد دارد تا سه مدل آیفون با نمایشگرهای 5.8 ، 6.1 و 6.5 اینچی معرفی کند.

باید تا شهریور ماه و کنفرانس بعدی اهالی کوپرتینو منتظر مانده و ببینیم که چه اتفاقاتی پیرامون این محصول پر سر و صدا رخ می دهد.

ارسال نظر