محافظ نمایشگر آیفون 6.1 اینچی خبرساز شد

رسانه کلیک - شرکت Olixar که یکی از تولید کنندگان مشهور لوازم جانبی است، امروز با انتشار تصویری از محافظ نمایشگر آیفون 6.1 اینچی پرده برداشت.

محافظ نمایشگر آیفون 6.1 اینچی خبرساز شد

آن طور که از تصاویر پیداست، محافظ نمایشگری که در بین دو گزینه دیگر قرار گرفته، با حاشیه های بیشتری همراه است؛ چرا که پنل های LCD معمولا از چنین قابلیتی بهره می برند و به این ترتیب می توان این موضوع را درک کرد که اسکرین پروتکور یاد شده مربوط به آیفون 6.1 اینچی است. البته هنوز به صورت کامل مشخص نیست که آیفون 6.1 اینچی از نمایشگر ال سی دی یا LED بهره می برد.

آیفون 6.1 اینچی

در ماه می، منابع خبری مختلفی بر این باور بودند که تمامی آیفون هایی که در سال 2018 معرفی می شوند، به پنل های OLED مجهز خواهند بود، اما همزمان با این اخبار، برخی افراد نیز پیش بینی کردند که اپل در نظر دارد تا دست کم یک گوشی هوشمند با نمایشگر LCD را در سال جاری وارد بازار کند. استفاده از تکنولوژی ال سی دی به اهالی کوپرتینو این قابلیت را می دهد تا قیمت تمام شده محصول نهایی را تا حد ممکن پایین بیاورند.

در دو مدل دیگری که در تصویر قابل مشاهده است، نمایشگر تمام صفحه را شاهد هستیم که نمونه آن را سال گذشته با معرفی آیفون X در اختیار علاقمندان و خریداران قرار گرفت. اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می دانید که بر اساس باور برخی منابع خبری، اپل قصد دارد تا سه مدل آیفون را در حالت های زیر به دنیای تکنولوژی معرفی کند:

  • آیفون 5.8 اینچی با نمایشگر OLED
  • آیفون 6.1 اینچی با نمایشگر LCD
  • آیفون 6.5 اینچی با نمایشگر OLED

آیفون 6.1 اینچی

مدل های اول و سوم که به پنل اولد مجهز هستند، احتمالا قیمتی بالاتر از مدل 6.1 اینچی دارا هستند، مخصوصا گزینه سوم که بر اساس شایعات، قرار است تا به دوبین سه گانه نیز مجهز شود.

در نهایت به نظر شما آیا آیفون 6.1 اینچی با نمایشگر LCD عرضه می شود؟ یا اپل چنین فکری را از سر خود بیرون کرده و تمامی گزینه های یاد شده را با نمایشگر OLED به بازار عرضه می کند؟

ارسال نظر