تماشا کنید: آیفون X با نمایشگر 6.5 اینچی در ابعاد مشابه مدل 8 پلاس عرضه می شود

رسانه کلیک - ظاهرا مسئولان اپل در تدارک برای تولید آیفون X با نمایشگر 6.5 اینچی هستند که از ابعادی مانند آیفون 8 پلاس بهره مند است.

تماشا کنید: آیفون X با نمایشگر 6.5 اینچی در ابعاد مشابه مدل 8 پلاس عرضه می شود

همان طور که می دانید آخرین پرچمدار اپل، یعنی آیفون ایکس به همراه دو مدل دیگر به نام های آیفون 8 و 8 پلاس شهریور ماه سال گذشته به دنیای تکنولوژی معرفی شدند. بعد از موفقیت هایی که پیرامون آیفون 10 برای اپل به دست آمد، طراحان کوپرتینویی تصمیم گرفتند تا سبک و سیاق طراحی آن را ادامه دهند.

بر اساس گزارش وب سایت Macotakara، آیفون X با نمایشگر 6.5 اینچی که به احتمال زیاد شهریور ماه معرفی می شود، از ابعادی به اندازه آیفون 8 پلاس بهره مند خواهد بود ( آیفون 6.5 اینچی اپل از قلم iPen پشتیبانی می کند ). از این رو، اگر مایل هستید تا پیش از آمدن این گوشی، آن را در دستان خود حس کنید، می توانید یک دستگاه آیفون 8 پلاس را به دست گرفته و نمای جلویی آن را به صورت کامل نمایشگر فرض کنید. البته آیفون X با نمایشگر 6.5 اینچی حدودا 0.2 میلیمتر ضخیم تر خواهد بود، چرا که نحوه چینش و محل قرارگیری دوربین با تغییراتی همراه می شود.

بر اساس شایعات پیشین، آیفون 5.8 اینچی (همان ابعاد آیفون 10) از لنز و سنسورهای بزرگتر بهره می برد.

وب سایت Macotakara در این باره نوشت:

آیفون 5.8 اینچی با همان سایز و ابعاد و جنس بدنه سابق تولید خواهد شد، اما اندازه سنسور و لنز دوربین با افزایش همراه می شود.

شایان ذکر است؛ چندی پیش در رسانه ها، خبری مبنی بر معرفی سه آیفون مختلف با ابعاد 5.8، 6.1 و 6.5 اینچی منتشر شده بود که مدل اول و سوم به نمایشگر OLED مجهز هستند و مدل 6.1 اینچی از پنل LCD بهره می برد و ابعادی مانند گوشی نوا 2 لایت یا موتو G5 پلاس را داراست ( آیفون دو سیم کارته با نمایشگر ال سی دی 6.1 اینچی به زودی ساخته می شود ).

در ویدئوی زیر می توانید طرح اولیه آیفون های 6.1 و 6.5 اینچی را در کنار آیفون ایکس 5.8 اینچی مشاهده کرده و مقایسه ای میان آنها به عمل آورید:

ارسال نظر