آیفون Xs Max دارای نمایشگر 6.5 اینچی OLED است/ بزرگترین پرچمدار اپل!

رسانه کلیک - اپل در آینده نزدیک از آیفون های 2018 رونمایی می کند. گزارشی جدید نام بزرگترین پرچمدار اپل را آیفون Xs Max اعلام کرده است.

آیفون Xs Max دارای نمایشگر 6.5 اینچی OLED است/ بزرگترین پرچمدار اپل!

اپل سال گذشته از گوشی آیفون X رونمایی کرد. پس از معرفی این دستگاه بسیاری از علاقه مندان به دنیای فناوری منتظر آشنایی با نحوه نامگذاری گوشی های هوشمند آینده این شرکت هستند.

برخی از شایعات به این موضوع اشاره کرده بودند که اپل دوباره از حرف S برای محصولات آینده خود استفاده می کند. به تازگی دو گزارش از سوی 9to5Mac و BGR در فضای مجازی منتشر شده که این موضوع را تایید می کند.

بر اساس گزارش های جدید، اپل امسال از گوشی آیفون Xs رونمایی می کند. بزرگترین نسخه آیفون 2018 با نام آیفون Xs Max معرفی می شود. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با فناوری OLED است.

در گذشته شایعات خبر از حذف کلمه پلاس از گوشی های آیفون اپل داده بودند. با توجه به گزارش های اخیر به نظر می رسد اپل برای تاکید بر نمایشگر بزرگ آیفون Xs Max از کلمه مکس استفاده می کند.

تا به امروز گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با آیفون های 2018 در اینترنت منتشر شده است. اپل امسال از سه آیفون جدید رونمایی می کند. یکی از این دستگاه ها به نمایشگر LCD مجهز می شود و با قیمت کمتری به فروش می رسد.

آیفون 9 در رنگ های متنوعی در اختیار خریداران قرار می گیرد ( ارزان ترین نسخه آیفون 2018 در رنگ های متنوعی روانه بازار می شود ). این دستگاه بر خلاف دو نسخه دیگر دارای دوربین اصلی تکی خواهد بود با این حال از طراحی مشابه با آیفون X بهره می برد ( تصویر واقعی آیفون 6.1 اینچی اپل منتشر شد؛ حضور دوربین اصلی تکی ).

اپل در تاریخ 12 سپتامبر مراسم خود برای معرفی آیفون های جدید را برگزار می کند ( اپل دعتونامه های رونمایی محصولات جدید در تاریخ 21 شهریور را ارسال کرد ). انتظار می رود در این مراسم با آیپد پرو جدید نیز ملاقات کنیم.

ارسال نظر