هر آنچه در رابطه با گوشی هواوی میت 20 و میت 20 پرو می دانیم!

رسانه کلیک - ساعاتی دیگر از گوشی هواوی میت 20 و میت 20 پرو به صورت رسمی رونمایی می شود. در این مطلب به بررسی تمام شایعات و مشخصات این محصولات می پردازیم.

هر آنچه در رابطه با گوشی هواوی میت 20 و میت 20 پرو می دانیم!

امروز هواوی مراسمی را برای معرفی گوشی هواوی میت 20 و میت 20 پرو در شهر لندن برگزار می کند. در این مطلب ویژگی ها و مشخصات این دو تلفن همراه را مورد بررسی قرار می دهیم.

هواوی میت 20

هواوی امسال از گوشی میت 20 به عنوان جایگزین میت 10 رونمایی می کند. این گوشی هوشمند در مقایسه با نسل گذشته خود پیشرفت های زیادی را تجربه خواهد کرد.

گوشی هوشمند آینده هواوی دارای پنل های شیشه ای در بخش جلویی و پشتی خود است. انتظار می رود این محصول از شارژ بی سیم پشتیبانی کند.

بر اساس گزارش های منتشر شده، این دستگاه به صفحه نمایش 6.43 اینچی با فناوری LCD و رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می شود. هواوی برای افزایش نسبت نمایشگر به بدنه این گوشی هوشمند از برش صفحه نمایش قطره ای استفاده می کند ( تصاویر واقعی هواوی میت 20 از برش نمایشگر قطره ای خبر می دهد ).

این شرکت برای تامین قدرت گوشی میت 20 پردازنده 7 نانومتری Kirin 980 را در نظر می گیرد ( گوشی هواوی میت ۲۰ با پردازنده کایرین 980 و رابط کاربری EMUI 9.0 کولاک می کند ). این پردازنده در مقایسه با نسل گذشته خود قدرت بالاتری دارد و از دو شبکه پردازش عصبی بهره می برد.

در بخش پشتی پرچمدار آینده هواوی، دوربین اصلی سه گانه به همراه فلاش LED درون یک المان مربعی شکل قرار می گیرد. انتظار می رود اسکنر اثر انگشت این گوشی هوشمند روی پنل پشتی و زیر دوربین اصلی حضور پیدا کند.

این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض به اندروید پای همراه با رابط کاربری EMUI 9.0 مجهز می شود. انرژی گوشی میت 20 را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 40 واتی است.

بر اساس اطلاعات گذشته، این دستگاه در نسخه های مختلف مجهز به 4/6/8 گیگابایت رم و 64/128/256/512 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می شود. انتظار می رود گوشی هواوی میت 20 با قیمت پایه 900 دلار در اختیار خریداران قرار گیرد ( قیمت هواوی میت 20 و میت 20 پرو لو رفت ).

هواوی میت 20 پرو

پرچمدار گران تر هواوی با نام میت 20 پرو معرفی می شود. این دستگاه مانند برادر خود دارای بدنه شیشه ای بوده که به احتمال زیاد از شارژ وایرلس پشتیبانی می کند.

این دستگاه به پنل OLED خمیده با ابعاد 6.39 اینچ مجهز می شود. در بالای نمایشگر شاهد حضور بریدگی خواهیم بود که سیستم شناسایی سه بعدی چهره را میزبانی می کند. در برش صفحه نمایش این دستگاه دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی جا خوش کرده است.

در بخش پشتی گوشی هواوی میت 20 پرو دوربین اصلی سه گانه به همراه فلاش LED خودنمایی می کند. برخلاف هواوی میت 20 که به سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی خود مجهز می شود، شاهد حضور این اسکنر در زیر صفحه نمایش گوشی میت 20 پرو خواهیم بود.

دوربین اصلی این دستگاه دارای سنسورهای 40، 20 و 8 مگاپیکسلی است. این گوشی هوشمند از پردازنده کایرین 980 بهره می برد که با لیتوگرافی 7 نانومتری توسعه یافته است. این پردازنده دارای دو شبکه پردازش عصبی بوده که عملکرد میت 20 پرو را افزایش می دهد.

گوشی هواوی میت 20 پرو دارای یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی می کند. سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 به همراه رابط کاربری EMUI 9.0 برای این محصول در نظر گرفته شده است.

پرچمدار آینده هواوی در نسخه های مختلف در اختیار خریداران قرار می گیرد ( مشخصات کامل هواوی میت 20 پرو لو رفت ). گفته می شود این دستگاه در نمونه پایه خود با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت و با قیمت 1100 دلار به بازار عرضه می شود.

پوشش زنده مراسم رونمایی از گوشی هواوی میت 20 و میت 20 پرو را می توانید از رسانه کلیک دنبال کنید.

ارسال نظر