پیش بینی 4 تحلیلگر مشهور از تغییرات بزرگ در آیفون 15

با توجه به اینکه شرکت اپل چند روز قبل از سری آی‌فون‌ ۱۴ رسما رونمایی کرد؛ لذا اکنون بایستی منتظر عرضه سری آی‌فون‌ ۱۵ باشیم. اکنون ۲ تحلیل‌گر مشهور با اسامی مینگ چی‌کو و مارک گورمن، اطلاعات جالبی را پیرامون سری آی‌فون ۱۵ با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته‌اند. آقای کو معتقد است که اپل به منظور افزایش فروش خود در بازار رقابتی امروز، الگوی طراحی مدل‌های استاندارد و پرو سری آی‌فون ۱۵ را مورد بازنگری قرار خواهد داد.

پیش بینی 4 تحلیلگر مشهور از تغییرات بزرگ در آیفون 15

بر اساس گزارشات، اپل در صدد افزایش میزان تفاوت میان ویژگی‌های مدل‌های پرو و استاندارد سری آی‌فون ۱۵ است. این موضوع موجب گرایش هرچه بیش‌تر مشتریان به سوی خریداری مدل‌های پیشرفته‌تر آی‌فون از سری پرو خواهد شد. در نتیجه میزان فروش هندست‌های سری آی‌فون ۱۵ پرو افزایش یافته و این موضوع نهایتا موجب افزایش میانگین قیمت فروش برای کل خانواده آی‌فون‌ ۱۵ خواهد شد.

بعلاوه مینگ چی‌کو پیش‌بینی می‌کند که اپل در میان مدل‌های پرو آی‌فون‌ نیز تمایز بیش‌تری را ایجاد خواهد کرد؛ اما وی به جزئیات مربوط به این تغییرات اشاره نکرده است. مارک گورمن پیش‌بینی‌ می‌کند که اپل از عرضه مدل "پرو مکس" صرفنظر نموده و در عوض آی‌فون ورژن "اولترا" را روانه بازار خواهد کرد.

استفاده از این الگوی نامگذاری تا حد زیادی منطقی به‌نظر می‌رسد؛ چرا که کمپانی اخیرا از ساعت هوشمند اپل واچ اولترا رونمایی کرد. بعلاوه غول کوپرتینویی به منظور نامگذاری تراشه‌های سری M برای دستگاه‌های مک خود نیز از پسوندهای مکس، پرو و اولترا استفاده می‌کند.

ارسال نظر