هواوی میت 20 با پردازنده Kirin 980 در بنچمارک انتوتو از رقبای خود جلو زد!

رسانه کلیک - در پی موفقیت گوشی Mate 10، به نظر می رسد غول چینی در حال آماده سازی برای معرفی هواوی میت 20 با پردازنده Kirin 980 است.

هواوی میت 20 با پردازنده Kirin 980 در بنچمارک انتوتو از رقبای خود جلو زد!

همانطور که می دانید،‌ اخیرا شاهد معرفی خانواده P20 با نام های P20، P20 پرو و پی 20 پرو پورش دیزاین یا همان Mate RS بودیم. اما این غول چینی دست از تلاش برنداشته و از آنجا که گوشی Mate 10 با موفقیت های خوبی همراه بود، معرفی هواوی میت 20 چندان عجیب به نظر نمی رسد و تصاویر بنچمارک انتوتو که به تازگی منتشر شده گواه همین موضوع است.

گوشی هواوی Mate 20 که ظاهرا فصل پاییز از راه می رسد، موفق شده در بنچمارک AnTuTu امتیاز فوق العاده 356918 را به خود اختصاص داده و به این ترتیب، یک سر و گردن از رقبای فعلی خود بالاتر بایستد. البته این موفقیت را می توان ناشی از پردازنده Kirin 980 دانست که به صورت اختصاصی توسط هواوی تولید می شود.

هواوی میت 20 بنچمارک AnTuTu گوشی هوامی میت 20

اگرچه در تصویر بالا هیچ اثری از مشخصات و نام چیپست به چشم نمی خورد، اما طبق شایعات پردازنده 7 نانومتری و هشت هسته ای Kirin 980 از هسته های Cortex-A75 بهره می برد که به صورت اختصاصی کانفیگ شده و در کنار آن، شاهد قرارگیری نسل دوم NPU هستیم که برای انجام وظایف مرتبط با هوش مصنوعی طراحی شده است ( ویژگی های هوش مصنوعی میت 10 پرو ).

بر اساس گزارش های مختلف، پردازنده گرافیکی هواوی میت 20 در مقایسه با محصولات پیشین این شرکت (مانند میت 10 پرو، پی 20 و P20 پرو) از قدرت بیشتری برخوردار خواهد بود ( گوشی هواوی P20 به صورت رسمی معرفی شد ).

همانطور که می دانید، گوشی پی 20 پرو به دوربین سه گانه مجهز بود و به نظر می رسد که هواوی برای اسمارت فون میت 20 نیز از این تکنولوژی استفاده خواهد کرد ( با معجزه دوربین سه گانه هواوی P20 پرو آشنا شوید ). اگرچه هواوی مسیر سختی در کشور آمریکا در پیش دارد، اما چینی ها عزم خود را جزم کرده اند تا جایگاه خود را در این کشور بالا ببرند.

ارسال نظر