خالق اندروید در صدد تولید گوشی هوشمند Essential/ «آمازون» و «بست بای» دست به کار شدند

رسانه کلیک – اندری رابین از پیشگامان فناوری و سازنده گوشی هوشمند Essential اعلام کرد که شرکت‌های آمازون و بست بای (Best Buy) بودجه ۳۰۰ میلیون دلاری برای تولید این گوشی در اختیارش قرار داده‌اند.

خالق اندروید در صدد تولید گوشی هوشمند Essential/ «آمازون» و «بست بای» دست به کار شدند

اندی رابین برای اولین بار به صورت رسمی اعلام کرد که شرکت‌های آمازون و بست بای برای تولید گوشی اسنشال (Essential) بودجه ۳۰۰ میلیون دلاری در اختیارش قرار داده‌اند. به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند اواخر ماه اوت در وب‌سایت های آمازون و بست بای (Best Buy) عرضه شوند.

بر اساس برخی منابع، Essential ابتدا در آمریکا و کانادا عرضه می‌شود و سپس به کشورهای دیگر می‌رود، اما آمار دقیق و معتبری از زمان و محل عرضه اسنشال در دست نیست.

آمازون و بست بای، منابع مالی تولید گوشی هوشمند Essential

معرفی این اسمارت فون با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. از آنجایی‌ که خالق اندروید سازنده این اسمارت فون است به نظر می‌رسد بخش زیادی از بازار را از آن خود کند. البته به عقیده بسیاری از تحلیلگران، Essential یک استارتاپ بوده و هنوز راه زیادی تا رقابت واقعی با اپل دارد.

مجموع سرمایه شرکت Essential برابر با ۳۳۰ میلیون دلار است. اگرچه این شرکت آمار دقیقی از ارزش سهام خود منتشر نمی‌کند ولی ارزیابی‌ها این رقم را نشان داده است.

اسنشال علاوه بر آمازون و بست بای، در وب‌سایت رسمی Essential.com هم عرضه می‌شود و شرکت‌های مخابراتی Sprint و Telus برای ارائه خدمات مخابراتی اعلام آمادگی کرده‌اند.

آمازون و بست بای، منابع مالی تولید گوشی هوشمند Essential

صفحه‌نمایش این گوشی هوشمند لبه به لبه است و تمام پنل جلویی آن را پوشش می‌دهد؛ طراحی که گوشی را به آیفون ۸ شبیه کرده است.

برای اولین بار دوربین ۳۶۰ درجه ماژولار همراه با Essential عرضه می‌شود. به نظر می‌رسد رابین قصد دارد بازار گوشی‌های هوشمند را به برند اختصاصی خود قبضه کند. باید صبر کرد و دید که این گوشی تا چه میزان موفق خواهد بود.

ارسال نظر