بروزرسانی اندروید اوریو به گوشی هواوی میت SE رسید

رسانه کلیک - گوشی هواوی میت SE از امروز آپدیت سیستم عامل اندروید اوریو را دریافت کرد که البته بر خلاف معمول، حجمی معادل 2.4 گیگابایت دارد.

بروزرسانی اندروید اوریو به گوشی هواوی میت SE رسید

گوشی هواوی میت SE را می توان مدل بروز شده Honor 7X دانست که یک محصول میان رده است و به صورت اختصاصی در کشور آمریکا عرضه شد. البته این دستگاه حدود 30 دلار از آنر 7 ایکس گران تر شده است که می توان دلیل آن را افزایش رم از 3 به 4 و افزایش حافظه داخلی از 32 به 64 گیگابایت دانست. اما سایر مشخصات این دو گوشی کاملا به یکدیگر شبیه بوده و تفاوتی میان آنها وجود ندارد.

بروزرسانی سیستم عامل اندروید اوریو نیز از امروز برای گوشی هواوی میت SE عرضه شد، اما یک مورد عجیب در این میان وجود دارد. آپدیت های اندروید تا به حال حجمی معادل 1 تا 1.5 گیگابایت را به همراه داشت، اما بروزرسانی اندروید اوریو برای گوشی هواوی میت SE با حجم 2.4 گیگابایتی عرضه شده که تا حدودی تعجب برانگیز به نظر می رسد.

گوشی هواوی میت SE

بروزرسانی جدید به همراه رابط کاربری EMUI 8.0 ، بسته امنیتی و سایر موارد از قبیل بهبود هوش مصنوعی ، داک شناور جدید و سطل زباله در دسترس کاربران قرار گرفته است.

بروزرسانی اندروید اوریو برای Huawei Mate SE به تازگی عرضه شده و مسلما مدتی طول می کشد تا در دسترس تمامی کاربران قرار گیرد. پس اگر با مراجعه به قسمت Software Update دستگاه، پیامی مبنی بر دریافت آپدیت جدید دریافت نکردید، کمی صبور باشید. ظرف روزهای آینده مطمئنا این اتفاق روی می دهد.

ارسال نظر