اندروید 8 در اختیار کاربران هواوی P10 و P10 پلاس قرار گرفت

رسانه کلیک - شرکت هواوی در آینده نزدیک از محصولات سری P20 خود رونمایی خواهد کرد. با این وجود هواوی اندروید 8 را برای دستگاه های P10 و P10 پلاس منتشر کرده است.

اندروید 8 در اختیار کاربران هواوی P10 و P10 پلاس قرار گرفت

در حال حاضر بیشتر تمرکزها بر روی دستگاه های سری P20 هواوی قرار دارد. این شرکت در مراسمی که در تاریخ 27 مارس در شهر پاریس برگزار می کند، از این محصولات رونمایی خواهد کرد. بدون هیچ شکی گوشی های هوشمند جدید هواوی به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید اوریو مجهز می شوند.

این شرکت تصمیم گرفته قبل از معرفی پرچمداران جدید خود، سیستم عامل اندروید 8 را برای هواوی P10 و P10 پلاس عرضه کند. نزدیک به دو ماه پیش این شرکت چینی نسخه آزمایشی اندروید 8 را برای P10 عرضه کرده بود و حال شاهد انتشار نسخه نهایی آن برای کاربران هستیم.

به تازگی صفحه رسمی فیس بوک هواوی در کشور فیلیپین خبر انتشار این نسخه از اندروید را برای گوشی های P10 و P10 پلاس منتشر کرده است. در حال حاضر اطلاعاتی از تغییراتی که این بروزرسانی در این دو دستگاه ایجاد می کند در دسترس ما قرار ندارد.

سیستم عامل اندروید 8 نسبت به نسخه قبلی خود، اندروید نوقا با بهبودهای فراوانی همراه است و گوگل از ویژگی های جدیدی در آن استفاده کرده است که تمامی این قابلیت ها به هواوی P10 و P10 پلاس اضافه می شود.

با توجه به این موضوع که هواوی این بروزرسانی را به صورت OTA عرضه کرده است، کاربران برای دریافت این نسخه باید صبور باشند. هواوی این بروزرسانی را برای تمامی کاربران هواوی P10 و P10 پلاس در سراسر جهان عرضه می کند.

هواوی P10 پرچمدار نیمه اول سال 2017 این کمپانی محسوب می شود که از مشخصاتی همانند نمایشگر 5.1 اینچی با رزولوشن فول اچ دی، پردازنده Kirin 960، رم 4 گیگابایتی، 32/64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 12 و 20 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 3200 میلی آمپری بهره می برد.

ارسال نظر