گوشی ویوو اپکس (Apex) اواسط سال جاری میلادی ساخته می شود

رسانه کلیک - شرکت چینی Vivo در کنفرانس جهانی موبایل 2018 گوشی اپکس را که تنها یک طرح مفهومی بود، به نمایش گذاشت. حالا به نظر می رسد ویو تصمیم دارد عملیات ساخت این گوشی جنجالی را اواسط سال جاری میلادی آغاز کند.

گوشی ویوو اپکس (Apex) اواسط سال جاری میلادی ساخته می شود

گوشی اپکس که به عنوان یک کانسپت در WMC امسال به نمایش گذاشته شد، دارای حسگر اثر انگشت در نیمه پایینی زیر صفحه نمایش و یک دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی خواهد بود که به صورت پاپ‌آپ بیرون می‌آید ٰ( گوشی Apex ویوو با پردازنده Snapdragon 845 و دوربین سلفی متحرک رونمایی شد ).

Apex همچنین از تکنولوژی Screen SoundCasting بهره می برد که بر اساس آن، اسپیکر در پشت نمایشگر قرار گرفته و صدا را از صفحه عبور می دهد؛ ویژگی هایی که از جدیدترین و هیجان‌انگیزترین تغییرات و ترندهای فعلی گوشی‌های هوشمند محسوب می شود.

با وجود چراغ نوتیفیکیشن و حسگر مجاورتی مخفی، دیگر نیازی هم به وجود زبانه‌ای به شکل آیفون ایکس در بالای دستگاه نیست و لبه‌های گوشی بسیار باریک خواهد بود.

گوشی اپکس تنها در یک ویدیوی تبیلغاتی در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلونا به نمایش گذاشته شد. در پایین این ویدیو، فونت بسیار ریزی به این موضوع اشاره داشت که این گوشی فعلا به عنوان طرح مفهومی یا کانسپت معرفی شده است. اما ظاهراً شرکت Vivo اکنون تصمیم گرفته به این کانسپ جنجالی جامه عمل بپوشاند؛ این کمپانی چند روز پیش در جریان نشستی در چین اعلام کرد که مراحل ساخت گوشی اپکس را اواسط سال جاری آغاز خواهد کرد.

لازم به ذکر است که این گوشی، مانند سایر پرچمداران امسال، مجهز به پیشرفته‌ترین پردازنده شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 845 خواهد بود.

طبق شنیده‌ها، نسبت صفحه نمایش به مساحت بدنه، عدد خیره‌کننده 91 درصد است که حتی مهندسین سعی در رساندن آن به 98 درصد دارند. البته ویوو پیش از ساخت این گوشی باید فکری به حال پتنت دوربین پاپ‌آپ اسنشال فون کند ( شرکت اسنشال پتنت دوربین سلفی متحرک را به اسم خودش ثبت کرد ).

ارسال نظر