تماشا کنید: وقتی تمام قفل ها با فیس آیدی آیفون باز می شود!

رسانه کلیک - در آیفون ایکس به جای سنسور اثر انگشت از فیس آیدی برای بازگشایی گوشی استفاده شده است. این قابلیت توسط چهره فرد قادر به قفل گشایی آیفون X است.

تماشا کنید: وقتی تمام قفل ها با فیس آیدی آیفون باز می شود!

شرکت اپل در زمینه تبلیغات بسیار قدرتمند است و سالانه برای محصولات خود تبلیغات زیادی تولید می کند. این شرکت با ساخت تبلیغات برای آیفون اولیه بسیاری از ویژگی های مورد استفاده در آن را به کاربران نمایش داد.

از آن جایی که آیفون به خوبی برای خریداران شناخته شده است، اپل دیگر نیازی به تولید تبلیغات برای معرفی این گوشی هوشمند ندارد. این شرکت سعی می کند در تبلیغات خود ویژگی های جدید محصولاتش را همراه با شوخی به مشتریان نمایش دهد.

به تازگی این کمپانی کوپرتینویی تبلیغی را برای قابلیت فیس آیدی موجود در آیفون ایکس منتشر کرده است. در این ویدیو تمامی قفل ها با چهره کاربر باز می شوند.

انتظار می رود اپل در نسل جدید تبلت آیپد پرو و حتی نسل دوم آیفون SE از فیس آیدی استفاده کند ( تصاویر شماتیک گوشی آیفون SE 2 به نمایشگر بدون حاشیه و برش خورده اشاره دارد ). بر اساس گزارشات اپل امسال از سه آیفون جدید با طراحی مشابه آیفون X رونمایی خواهد کرد.

یکی از این گوشی های هوشمند اندازه ای مشابه با نسل کنونی آیفون ایکس دارد و جایگزین آن محسوب می شود. دو نسخه دیگر به ترتیب نمایشگری 6.5 اینچی و 6.1 اینچی خواهند داشت.

بر اساس شایعات نسخه 6.5 اینچی آیفون 2018 با نام Xs پلاس معرفی می شود و از نمایشگر OLED بهره می برد ( آیفون Xs پلاس به نمایشگر 6.5 اینچی OLED مجهز می شود ). آیفون 6.1 اینچی به همراه پنل LCD با نام آیفون 9 معرفی خواهد شد. گفته می شوند این سه دستگاه به فیس آیدی مجهز می شوند.

اگر شایعات حقیقت داشته باشند اپل قابلیت تاچ سه بعدی را از آیفون 6.1 اینچی حذف می کند تا قیمت آن کاهش پیدا می کند. همانطور که می دانید اپل امسال آیفون 10 را با قیمت پایه 999 دلار روانه بازار کرد که باعث شد بسیاری از کاربران قادر به خریداری آن نباشند.

در ادامه تبلیغ اپل برای فیس آیدی را مشاهده می کنید:

ارسال نظر