گوشی های جدید آیفون احتمالا دارای صفحه نمایش 120 هرتزی است

رسانه کلیک - گوشی های جدید آیفون دارای ویژگی‌های بهبود یافته بیشتری است. این ویژگی‌ها جدا از قابلیت‌های 5G و LiDAR بوده و برخی اخبار نیز این ادعا را در خصوص گوشی های جدید آیفون 2020 به‌ویژه سری پرچمدار تایید می‌کند.

گوشی های جدید آیفون احتمالا دارای صفحه نمایش 120 هرتزی است

گوشی‌های جدید اپل دارای نمایشگرهای 6.1 و 6.7 اینچی و سرعت تازه سازی 120 هرتز، مانند گوشی گلکسی S20 است. همچنین می‌توانید انتظار بهبود قابلیت Face ID و یک باتری بزرگ را داشته باشید.

از طرفی اپل به دنبال یک صفحه نمایش سریع بود اما نمی‌خواست از نمایشگرهای 90 هرتزی استقاده کند. به نظر می‌رسد گوشی‌های جدید آیفون دارای پیشرفت‌های چشمگیری در عملکرد دوربین نیز باشد. آن‌ها با قابلیت عکاسی در نور کم با فوکوس خودکار سریع‌تر، تثبیت بهتر تصویر و نسل بعدی HDR هوشمند بهبود یافته‌اند که باعث کاهش نویز در عکس‌های نور کم می‌شود. البته ممکن است تغییرات دیگری در ساختار عکس‌برداری گوشی ایجاد شود؛ مثلا از LiDAR برای تقویت فوکوس خودکار، بزرگنمایی تله نوری سه برابر و بزرگنمایی دیجیتالی تصفیه شده استفاده شود.

همچنین نباید انتظار وضوح بالاتری داشته باشید؛ زیرا اپل از عملکرد فوکوس خودکار در حسگر 64 مگاپیکسلی که آزمایش کرده بود ناامید شده است.

سایر به‌روزرسانی‌های گوشی ممکن کمتر دیده شوند اما همچنان کاربردی خواهند بود. مثلا حسگر شناسایی صورت کوچک‌تر نشده و حتی زوایای بیشتری را پوشش خواهد داد. باتری‌های بزرگ‌تر نیز از بخش دیگر این آپدیت خواهد بود. در مدل آیفون 6.7 اینچی از باتری بیش از 4400 میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد شد.

موضوعی قابل توجه عدم اطمینان به اطلاعات منتشر شده است؛ هیچ بعید نیست اپل این تغییرات را در لحظه آخر لغو کرده یا آن‌ها را با موارد دیگر جایگزین کند. اگر گوشی های جدید آیفون با این اطلاعات عرضه شوند، گام بزرگی را برای رقابت با دیگر شرکت‌های سازنده خواهند برداشت.

ارسال نظر