استراتژی اپل در مورد نمایشگر OLED آیفون های آینده تغییر می کند

رسانه کلیک - اپل آیفون X را به نمایشگر OLED مجهز کرد. با این حال گفته می شود اپل به دنبال تغییر استراتژی برای نمایشگر OLED آیفون های آینده است.

استراتژی اپل در مورد نمایشگر OLED آیفون های آینده تغییر می کند

آیفون X فروش مناسبی را در بازار تجربه می کند و میانگین قیمت گوشی های تولیدی اپل را افزایش داده است. با این حال به نظر کارشناسان قیمت 999 دلار برای یک گوشی هوشمند مناسب نیست که این موضوع باعث می شود اپل نتواند چرخه عمر محصولات خود را تغییر دهد.

اپل در سال گذشته میلادی از سه آیفون جدید رونمایی کرد. آیفون 8 و 8 پلاس به نمایشگر LCD و آیفون ایکس به صفحه نمایش OLED مجهز شده است. در سه ماهه گذشته میلادی آیفون 8 پلاس توانسته فروش بیشتری را در مقایسه با آیفون X در بازار ایالات متحده آمریکا تجربه کند. لازم به ذکر است؛ تفاوت قیمت زیادی میان آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس وجود ندارد.

به نظر می رسد فروش بیشتر آیفون 8 پلاس تغییراتی را در استراتژی اپل برای نمایشگر OLED آیفون های آینده ایجاد کند. بر اساس گزارشی جدید از کشور کره جنوبی، اپل در سال 2019 از آیفون های مجهز به پنل LCD نیز رونمایی می کند. بر اساس این گزارش شرکت ال جی وظیفه تامین پنل های مورد نیاز اپل را بر عهده دارد.

در سال جاری میلادی اپل از آیفون 9 با نمایشگر 6.1 اینچی LCD رونمایی می کند تا پاسخگویی نیاز بخشی از مشتریان خود باشد ( قاب آیفون 9 لو رفت؛ برش نمایشگر و دوربین اصلی تکی ). این دستگاه در مقایسه با دیگر آیفون های 2018 قیمت کمتری خواهد داشت. یکی از دلایل قیمت کمتر این محصول مربوط به پنل LCD آن است.

به نظر می رسد اپل قصد دارد در آیفون های سال آینده میلادی نیز همچنان به استفاده از نمایشگر LCD ادامه دهد. همانطور که می دانید هر یک از این پنل ها مزایا و معایب خود را دارند.

ارسال نظر