آیفون های 2018 تاییدیه EEC دریافت کردند

رسانه کلیک - اپل قصد دارد در سال جاری میلادی از سه گوشی هوشمند جدید رونمایی کند. به تازگی آیفون های 2018 شرکت اپل موفق به کسب تاییدیه EEC شدند.

آیفون های 2018 تاییدیه EEC دریافت کردند

در ماه آوریل شرکت اپل 11 آیفون جدید را در کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) به ثبت رساند که تمامی آن ها به سیستم عامل iOS 11 مجهز بودند. دیروز اپل تصیم گرفت این لیست را بروزرسانی کرده و تمامی دستگاه ها را به سیستم عامل iOS 12 مجهز کند.

زمانی که اپل برای اولین بار این دستگاه ها را در کمیسیون اقتصادی اوراسیا ثبت کرد، بسیاری از افراد آن ها را مربوط به آیفون SE 2 می دانستند چرا که شایعات به معرفی این محصول در ماه مه اشاره می کردند.

با توجه به عدم معرفی آیفون اس ای 2 و انتشار گزارش ها مبنی بر توقف پروژه توسعه این محصول برای سال جاری میلادی، به نظر می رسد با آیفون های 2018 شرکت اپل در EEC مواجه هستیم. اپل قصد دارد در ماه سپتامبر از سه آیفون جدید رونمایی کند.

در حالی که اپل 11 مدل را به ثبت رسانده، تمامی آن ها در سه دسته مختلف (A209X ،A19XX و A210X) قرار دارند. این موضوع به معنای آن است که اپل امسال از سه آیفون جدید رونمایی می کند.

در حال حاضر نمی توان در رابطه با شماره مدل های آیفون های 2018 شرکت اپل اظهار نظر قطعی کرد با این حال انتظار می رود A19XX مربوط به آیفون 6.1 اینچی، A209X مربوط به آیفون ایکس 2018 و A210X نشان دهنده آیفون X پلاس باشد.

بر اساس شایعات و گزارش هایی که تا به امروز در فضای مجازی منتشر شده اند، آیفون 6.1 اینچی به پنل LCD تولید شرکت های ال جی و JDI مجهز می شود و با رنگ های متنوعی به فروش می رسد ( حاشیه نمایشگر آیفون 6.1 اینچی با استفاده از چیپ بک لایت LED کاهش پیدا می کند ). دو نمونه دیگر از آیفون های 2018 مجهز به نمایشگر OLED روانه بازار خواهند شد.

ارسال نظر