رندر آیفون 6.1 اینچی به برش نمایشگر و دوربین اصلی تکی اشاره دارد

رسانه کلیک - شایعات به رونمایی از سه آیفون جدید در سال جاری میلادی اشاره می کند. به تازگی رندر آیفون 6.1 اینچی در فضای مجازی منتشر شده است.

رندر آیفون 6.1 اینچی به برش نمایشگر و دوربین اصلی تکی اشاره دارد

تا به امروز شاهد انتشار چندین رندر آیفون 6.1 اینچی در اینترنت بودیم. با این حال به تازگی یک رندر جدید از این گوشی هوشمند منتشر شده است که برخی از شایعات گذشته را تایید می کند ( محافظ نمایشگر آیفون 6.1 اینچی خبرساز شد ).

رندر آیفون 6.1 اینچی توسط یک سازنده قاب گوشی در فضای مجازی منتشر شده است. توسط این رندر می توان به طراحی اسمارت فون آینده اپل پی برد.

بر اساس رندر آیفون 6.1 اینچی این دستگاه مانند آیفون X از برش نمایشگر بهره می برد. به نظر می رسد این گوشی هوشمند در مقایسه با آیفون 8 ضخامت بیشتری داشته باشد که البته با توجه به استفاده از دوربین TrueDepth طبیعی است.

در حالی که نسخه جایگزین آیفون ایکس و آیفون 6.4 اینچی به پنل OLED مجهز می شوند، اپل در آیفون 6.1 اینچی از نمایشگر LCD استفاده می کند.

در رندر آیفون 6.1 اینچی شاهد حضور دوربین اصلی تکی هستیم. این دوربین اندازه بزرگ‌تری در مقایسه با دوربین آیفون 8 دارد. با توجه به این موضوع انتظار می رود این دستگاه به سنسور جدیدی مجهز شود.

پنل پشتی این دستگاه شیشه ای است که امکان استفاده از شارژ وایرلس را فراهم می کند. در این رندر دکمه هوم حضور ندارد بنابراین کاربران برای باز کردن قفل دستگاه باید از Face ID استفاده کنند.

در حالت کلی طراحی آیفون 6.1 اینچی تفاوت چندانی با نسل کنونی گوشی های هوشمند اپل ندارد. این دستگاه شبیه به آیفون X طراحی شده است. انتظار می رود اپل آن را به دوربین قدرتمندتری در مقایسه با آیفون 8 مجهز کند.

استفاده از دوربین با کیفیت بالاتر و فیس آیدی باعث می شود که آیفون جدید فروش بالایی را در بازار تجربه کند. شایعات به قیمت پایین تر این دستگاه در مقایسه با دو نسخه دیگر اشاره می کنند.

ارسال نظر