صفحه فروش آیفون ۹ به رنگ های نارنجی تند و آبی کبالتی اشاره می کند!

رسانه کلیک - اپل در آینده نزدیک از گوشی های هوشمند جدید خود رونمایی می کند. به تازگی صفحه فروش آیفون ۹ در اینترنت حضور پیدا کرده که به 2 رنگ جدید اشاره دارد.

صفحه فروش آیفون ۹ به رنگ های نارنجی تند و آبی کبالتی اشاره می کند!

بر اساس افشاگری جدید SlashLeaks، تصویری از صفحه فروش آیفون ۹ در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. در این تصویر آیفون 9 در رنگ های مختلف مشاهده می شود. این گوشی اپل حداقل در 5 رنگ مختلف در اختیار خریداران قرار می گیرد.

اپل در سال گذشته میلادی از گوشی آیفون 8 رونمایی کرد. این دستگاه در 4 رنگ شامل نقره ای، طلایی، مشکی و قرمز به بازار عرضه شده است. در تصویری که از صفحه فروش آیفون ۹ منتشر شده، رنگ نقره ای این گوشی هوشمند به چشم نمی خورد. در این تصویر شاهد حضور دو رنگ جدید نارنجی تند (Spicy Orange) و آبی کبالتی (Cobalt Blue) هستیم.

در این افشاگری تصویر دیگری نیز منتشر شده است. در این تصویر 4 آیفون در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. این احتمال وجود دارد که دستگاه های حاضر در این تصویر آیفون X، آیفون Xs، آیفون Xs پلاس و آیفون 9 باشند. بر اساس این تصاویر آیفون 9 از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند.

اپل در گذشته نه چندان دور دعوتنامه مراسم خود برای تاریخ 12 سپتامبر را در اختیار رسانه ها قرار داد ( اپل دعوتنامه های رونمایی محصولات جدید در تاریخ 21 شهریور را ارسال کرد ). انتظار می رود در این روز با 3 آیفون جدید ملاقات کنیم. تا به امروز شایعات زیادی در رابطه با این محصولات در فضای مجازی منتشر شده است.

بر اساس جدیدترین گزارش ها، نسخه جایگزین آیفون X با نام آیفون Xs معرفی می شود و نسخه بزرگتر آن نیز نام آیفون Xs مکس یا آیفون Xs پلاس را یدک می کشد ( آیفون Xs Max دارای نمایشگر 6.5 اینچی OLED است ). این محصولات دارای پنل OLED هستند.

اپل علاوه بر این دو گوشی هوشمند، از آیفون 9 مجهز به نمایشگر LCD نیز رونمایی می کند. گفته می شود این دستگاه دارای نمایشگر 6.1 اینچی است و از دو سیمکارت پشتیبانی می کند.

ارسال نظر