آیفون XR با چه قیمتی در ایران فروخته می شود؟

رسانه کلیک - اپل دیشب از آیفون های 2018 رونمایی کرد که شامل 3 گوشی هوشمند می شود. در این مطلب به بررسی قیمت آیفون XR در ایران می پردازیم.

آیفون XR با چه قیمتی در ایران فروخته می شود؟

اپل پس از مدت ها انتظار آیفون های 2018 را معرفی کرد. این محصولات شامل 3 گوشی هوشمند جدید می شوند. آیفون XS و XS مکس دستگاه های گران قیمت اپل محسوب می شوند و آیفون XR ارزان ترین گوشی جدید این غول دنیای فناوری است ( اپل از گوشی آیفون XR رونمایی کرد؛ ارزان ترین پرچمدار کوپرتینویی ).

آیفون XR به مشخصات فنی مناسبی مجهز شده و در رنگ های متنوعی به فروش می رسد. کاربران می توانند این دستگاه را در 6 رنگ سفارش دهند. اپل برای این دستگاه نمایشگر 6.1 اینچی برش خورده با فناوری LCD در نظر گرفته است. این محصول اپل به جدیدترین پردازنده این شرکت، اپل A12 مجهز شده است.

این گوشی هوشمند برخلاف دو نسخه دیگر آیفون های 2018 از دوربین اصلی تکی بهره می برد. اپل این محصول را در نسخه های مختلف با حافظه های داخلی متفاوت به فروش می رساند. کاربران می توانند این گوشی هوشمند را با 64، 128 و 256 گیگابایتی سفارش دهند ( قیمت گوشی های آیفون 2018 مشخص شد ).

این دستگاه در ایالات متحده آمریکا در نسخه 64 مگاپیکسلی با قیمت 749 دلار ، در نسخه 128 گیگابایتی با قیمت 849 دلار و در نسخه 256 گیگابایتی با قیمت 949 دلار به فروش می رسد. در ادامه به بررسی قیمت آیفون XR در ایران می پردازیم.

در حال حاضر گوشی های هوشمند در بازار ایران وضعیت مناسبی ندارند. با توجه به این موضوع انتظار می رود قیمت آیفون XR در ایران بسیار بالاتر از قیمت های جهانی باشد. اپل در سال گذشته از آیفون 8 و 8 پلاس با قیمت های پایه 699 و 799 دلار رونمایی کرد. قیمت آیفون XR در بازارهای جهانی از سوی شرکت اپل برابر با 749 دلار اعلام شده است که در میان گوشی های سال گذشته آن قرار می گیرد.

در حال حاضر آیفون 8 در نسخه پایه قیمتی در حدود 10 میلیون تومان در بازار ایران دارد و آیفون 8 پلاس نیز در نسخه پایه خود با قیمتی نزدیک به 11 میلیون تومان به فروش می رسد. انتظار می رود قیمت آیفون XR در ایران حداقل 11 میلیون تومان باشد که البته در زمان عرضه اولین نمونه های آن به بازار می توان انتظار قیمتی در محدوده 13 میلیون تومان را داشت.

به نظر شما آیا آیفون 10R با قیمت 11 میلیون تومان ارزش خرید دارد؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران وب‌سایت در میان بگذارید.

ارسال نظر