اپل از گوشی آیفون XR رونمایی کرد؛ ارزان ترین پرچمدار کوپرتینویی!

رسانه کلیک - اپل ارزان ترین گوشی خود در سال 2018 را معرفی کرد. گوشی آیفون XR از نمایشگر 6.1 اینچی با فناوری LCD بهره می برد.

اپل از گوشی آیفون XR رونمایی کرد؛ ارزان ترین پرچمدار کوپرتینویی!

پس از انتشار شایعات و گزارش های فراوان، اپل از گوشی آیفون XR به صورت رسمی رونمایی کرد. این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.1 اینچی با فناوری LCD مجهز شده است به همین قیمت پایین تری در مقایسه دیگر نسخه های آیفون 2018 دارد.

بخش جلویی این گوشی هوشمند طراحی شبیه به آیفون X دارد و از برش نمایشگر بهره می برد. این دستگاه دارای پنل های جلویی و پشتی شیشه ای است و از شارژر بی سیم بهره می برد.

گوشی آیفون XR به دوربین اصلی تکی 12 مگاپیکسلی مجهز شده است. این دوربین دارای دریچه دیافراگم f1.8 بوده و کیفیت بالاتری در مقایسه با نسل گذشته خود، آیفون 8 دارد. در بخش جلویی این اسمارت فون شاهد حضور دوربین سلفی مگاپیکسلی هستیم.

این محصول دارای 2 گیگابایت حافظه رم است و در سه نسخه به فروش می رسد. آیفون XR در نمونه های مجهز به 64، 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می گیرد. اپل برای سیستم امنیتی این گوشی هوشمند از فیس آیدی استفاده کرده که دقت بالایی دارد.

شارژدهی این دستگاه در مقایسه با آیفون 8 پلاس تا 90 دقیقه شارژ بیشتری نگه می دارد. در حالی که با ارزان ترین آیفون 2018 روبه‌رو هستیم، این اسمارت فون از شارژ سریع و شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. این دستگاه فاقد جک 3.5 میلی متری صدا بوده و تنها از پورت Lightning بهره می برد.

اپل برای تامین قدرت این گوشی هوشمند از پردازنده اپل استفاده کرده است. این چیپست توسط معماری نانومتری توسعه یافته است و مصرف انرژی کمتری در مقایسه با نسل گذشته خود دارد. بر اساس اعلام اپل، این محصول از تاریخ 26 اکتبر در اختیار خریداران قرار می گیرد.

ارسال نظر