پیش فروش آیفون XS برای اپل دلچسب نیست!

رسانه کلیک - اپل هفته گذشته از آیفون های 2018 به صورت رسمی رونمایی کرد. بر اساس گفته Kuo، میزان پیش فروش آیفون XS کمتر از انتظار اپل است.

پیش فروش آیفون XS برای اپل دلچسب نیست!

تنها چند روز از شروع پیش فروش آیفون XS و آیفون XS مکس زمان می گذرد. اپل علاوه بر این گوشی های هوشمند، اپل واچ سری 4 را نیز پیش فروش کرده است. بر اساس اعلام Ming-Chi Kuo، میزان پیش فروش آیفون XS کمتر از انتظار است ( پیش فروش آیفون ایکس اس در ایران با قیمتی عجیب ).

دلیل اصلی استقبال کم از آیفون XS، عدم تغییر در طراحی ظاهری و ویژگی های این گوشی هوشمند در مقایسه با آیفون 10 است. یکی دیگر از دلایل پیش فروش کم آیفون ایکس اس می تواند مربوط به آیفون XS مکس و آیفون XR باشد.

آقای Kuo پیش بینی خود برای میزان فروش آیفون های 2018 را نیز تغییر داده است. به اعتقاد Kuo، آیفون های 2018 در مقایسه با پیش بینی های اولیه در حدود 10 تا 15 درصد فروش کمتری را در بازار تجربه می کنند.

برخلاف آیفون XS، آیفون ایکس اس مکس وضعیت مناسبی را در بازار تجربه می کند. این گوشی هوشمند به علت پشتیبانی از دو سیمکارت، نمایشگر بزرگتر و رنگ طلایی در کشور چین با استقبال خوبی مواجه شده است. بر اساس گفته Kuo، آیفون XS Max سهمی برابر با 25 تا 30 درصد از میزان فروش آیفون های 2018 در ادامه سال جاری میلادی خواهد داشت.

اپل در مراسم خود از نسل جدید ساعت های هوشمند خود، اپل واچ سری 4 رونمایی کرد. این گجت پوشیدنی در پیش فروش خود عملکردی بهتر از پیش بینی ها دارد. این ساعت هوشمند در مقایسه با نسل گذشته خود نمایشگر بزرگتری دارد و به ویژگی های جدیدی مجهز شده است.

انتظار می رود اپل در ادامه سال جاری میلادی موفق فروش 18 میلیون ساعت هوشمند در بازارهای جهانی شود که نصف آن مربوط به اپل واچ 4 است.

ارسال نظر