آیفون XS مکس معرفی شد؛ بزرگترین موبایل اپل تا به امروز

رسانه کلیک -  آیفون XS مکس به عنوان بزرگترین تلفن همراه اپل تا به امروز به نمایشگر 6.5 اینچی مجهز شده که اولین فبلت اپل محسوب می‌شود.

آیفون XS مکس معرفی شد؛ بزرگترین موبایل اپل تا به امروز

شرکت اپل امروز در مراسمی از آیفون های 2018 خود رونمایی کرد. یکی از این دستگاه ها که در مقایسه با نسخه های دیگر اندازه بزرگتری دارد، آیفون XS مکس است که با طراحی آیفون 10 در قالب فبلت طراحی و تولید شده است؛ این تلفن هوشمند از پنل‌های شیشه‌ای در بخش جلویی و پشتی با فریم فلزی برخوردار است که به دوسیم کارت به صورت همزمان با قابلیت استفاده از E-SIm بهرمند شده‌اند.

اپل برای بزرگترین پرچمدار خود تا به امروز نمایشگری 6.5 اینچی با فناوری OLED با وضوح تصویر 2436 در 1125 با 2.7 میلیون اسپیکر و تراکم پیکسلی 458 پیکسل در هر اینچ و برخورداری از قابلیت‌های DOLBY Vision و HDR 10 برای بهبود کیفیت تصویر و 3D TOUCH در نظر گرفته است. این آیفون جدید به پنل های شیشه ای و پشتی شیشه ای مجهز شده و از فریم فولادی بهره می برد. این محصول به جدیدترین پردازنده اپل مجهز شده است که قدرت بالایی را در اختیار کاربران قرار می دهد. پردازنده اپل A12 به عنوان اولین پردازنده 7 نانومتری دنیا به وسیله لیتوگرافی 12 نانومتری توسعه یافته است. که نستب به نسل قبلی پردازنده‌های اپل تا 40 درصد مصرف انرژی پردازنده دستگاه را کاهش و در عین حال 15 درصد کارایی دسنگاه افزایش پیدا می‌کند.

در بخش پشتی این دستگاه شاهد خودنمایی دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی با دیافراگم 1.8 و 2.4 هستیم؛ این دو سنسور به لرزشگیر اپتیکال مجهز شده اند تا کیفیت بالاتری داشته باشند. در جلوی این دستگاه یک سنسور 7 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.2 وظیفه ثبت تصاویر کاربران را بر عهده دارد.

آیفون XS مکس در نسخه های مختلف به فروش می رسد با این حال تمام نمونه های آن از 4 گیگابایت رم بهره می برد. خریداران می توانند این گوشی هوشمند را با 64، 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند. این محصول از فیس آیدی بهره می برد و این دستگاه همچنان مانند سایر نسخه‌های قبلی به قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه برخوردار نیست.

آیفون XS مکس دارای قابلیت‌هایی از جمله برخورداری از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب، گزد غبار است و در بخش FACE ID به عنوان ابزار احزار هویت کاربر نسبت به نسل گذشته بهبودهایی داشته که باعث می‌شود تا سرعت تشخیص و ورود کاربر به تلفن همراه افزایش یابد. همچنین نسخه جدید آیفون واقعیت افزوده را به طور جدی دنبال کرده و تجربه بهتری را به کاربران در زمینه واقعیت افزوده و بازی ارائه می‌کند. این دستگاه مانند آیفون های اخیر اپل فاقد جک 3.5 میلی متری صدا بوده و کاربران برای اتصال هدفون خود به این گوشی هوشمند باید از پورت لایتنینگ استفاده کند.

قیمت آیفون XS مکس

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط شرکت اپل، تلفن هوشمند آیفون XS مکس قرار است تا در حافظه‌های 64، 256 و 512 گیگابایتی به ترتیب با قیمت‌های 1099 دلار، 1199، 1299 از 21 سپتامبر مصادف 30 شهریور ماه عرضه می‌شود.

ارسال نظر