اپل آیفون های جدید خود را با پنل OLED روانه بازار می کند

رسانه کلیک - در گذشته، شایعات به استفاده از پنل LCD در یکی از آیفون های 2018 اشاره می کردند. اما اکنون گزارش های جدید از تجهیز آیفون های جدید اپل به پنل OLED حکایت دارد.

اپل آیفون های جدید خود را با پنل OLED روانه بازار می کند

چند روز پیش تصویری توسط یک حساب کاربری در توییتر منتشر شده بود که آیفون 6.1 اینچی اپل را مجهز به پنل OLED نشان می داد. در گذشته گزارش ها و شایعات خبر از استفاده از پنل LCD برای آیفون 9 می داد ( آیفون ۲۰۱۸ بر اساس تصاویر جدید در سه رنگ شاد عرضه می شود ).

در رابطه با آیفون 6.1 اینچی اپل اطلاعات زیادی منتشر شده است. بر اساس گزارش ها در این دستگاه از یک دوربین اصلی استفاده خواهد شد و اپل فناوری تاچ سه بعدی را از آن حذف خواهد کرد ( آیفون 6.1 اینچی شرکت اپل فاقد فناوری تاچ سه بعدی خواهد بود ). این محصول دارای طراحی تمام صفحه بوده و از فیس آیدی بهره می برد. شایعات قیمت این نسخه را نزدیک به 550 دلار اعلام کرده بودند.

به تازگی گزارشی در رابطه با آیفون های جدید اپل منتشر شده است که بر اساس آن تمامی آیفون هایی که در سال 2018 معرفی می شوند دارای پنل OLED هستند. بنابراین اپل امسال آیفون 9، مدل جایگزین آیفون X و نسخه بزرگتر آیفون ایکس را به نمایشگر OLED مجهز می کند.

برخی از سرمایه گذاران در ژاپن نسبت به این گزارش از خود واکنش نشان داده اند. شرکت ژاپن دیسپلی یکی از بزرگترین تامین کنندگان پنل های LCD اپل محسوب می شود. در صورتی که اپل تصمیم به حذف پنل های LCD از آیفون های جدید خود داشته باشد، درآمد ژاپن دیسپلی کاهش پیدا می کند. در همین راستا سهام این شرکت کاهشی 20 درصدی را تجربه کرده است.

تا رونمایی رسمی از آیفون های جدید اپل مدت زمان زیادی باقی مانده است. انتظار می رود در آینده اطلاعات بیشتری از این سه گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر شود.

ارسال نظر