پتنت گوشی انعطاف پذیر اپل به ثبت رسید

رسانه کلیک - گوشی انعطاف پذیر اپل در حال توسعه است. به تازگی تصویری از پتنت مربوط به این اسمارت فون در فضای مجازی منتشر شده است.

پتنت گوشی انعطاف پذیر اپل به ثبت رسید

تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی مبنی بر توسعه گوشی انعطاف پذیر از سوی شرکت هایی مانند سامسونگ، هواوی، ال جی و اپل بودیم. در این هفته اپل پتنت جدیدی را به ثبت رسانده است. این پتنت به گوشی انعطاف پذیر اپل اشاره می کند.

از سال 2013 نمایشگرهای قابل انعطاف در معرض دید عموم قرار گرفتند؛ با این حال تا به امروز شاهد معرفی گوشی منعطف از سوی شرکتی نبودیم. انتظار می رود در آینده نزدیک کمپانی های مختلف از گوشی های انعطاف پذیر خود رونمایی کنند.

بر اساس گزارش هایی که اخیرا در اختیار رسانه ها قرار گرفته است، سامسونگ اولین گوشی هوشمند منعطف دنیا را معرفی و روانه بازار می کند. به احتمال زیاد پس از این برند کره ای، شاهد عرضه گوشی های انعطاف پذیر از سوی شرکت های هواوی ، شیائومی و OPPO باشیم.

پتنت گوشی انعطاف پذیر اپل به یک دستگاه با صفحه نمایش منعطف اشاره می کند که دارای شماره 10,104,787 است. بر اساس این پتنت، نمایشگر این اسمارت فون روی یک لولا قرار می گیرد. این لولا در سه وضعیت می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

بر اساس گزارش هایی که تا به امروز در اینترنت منتشر شده، اپل در آینده نزدیک از گوشی منعطف خود رونمایی نمی کند. پیش بینی می شود در سال 2020 و یا 2021 با اولین گوشی انعطاف پذیر اپل به صورت رسمی ملاقات کنیم.

گوشی های انعطاف پذیر اندرویدی سال آینده میلادی روانه بازار می شوند. به احتمال زیاد اپل قبل از معرفی گوشی منعطف خود، به دنبال بررسی واکنش کاربران به این محصولات است. در صورتی که این گوشی ها به موفقیت مناسبی در بازار دست پیدا کنند، اپل هر چه سریع تر وارد این بخش از صنعت گوشی های هوشمند می شود.

ارسال نظر