اپل پی به سوئد، دانمارک، فنلاند و امارت متحده عربی می‌رود

رسانه کلیک – اپل به‌تازگی خبری مبنی به راه‌یابی سیستم پرداخت اپل به کشورهای سوئد، دانمارک، فنلاند و امارات متحده عربی منتشر کرده است.

اپل پی به سوئد، دانمارک، فنلاند و امارت متحده عربی می‌رود

شرکت اپل قابلیت‌های پرداخت با تلفن همراه خود را توسعه داده و تا پایان امسال کشورهای امارات متحده عربی، دانمارک، فنلاند و سوئد از این سامانه بهره‌مند خواهند شد.

شرکت اپل اطلاعات دقیقی در رابطه بازمان ارائه خدمات اپل پی Apple Pay، در کشورهای نام‌برده عرضه نکرده است. علاوه بر توسعه سیستم پرداخت هوشمند، اپل حمایت خود از بانک‌های ایالات‌متحده را افزایش داده است و هم‌چنین دو بانک ژاپنی، یک بانک در کانادا، یک بانک در استرالیا و انگلستان به لیست بانک‌های تحت پوشش این شرکت اضافه‌شده‌اند.

Apple Pay در ابتدای عرضه، تنها در آمریکا فعال بود ولی امروز بیش از ۱۶ کشور تحت پوشش سیستم پرداخت با تلفن همراه اپل هستند. سیاست اپل گسترش اپل پی در سراسر دنیا است.

در به‌روزرسانی نرم‌افزاری iOS 11 قابلیت جدیدی به سیستم پرداخت اپل اضافه‌شده است که کاربران می‌توانند با استفاده از iMessage برای دوستان اپلی خود پول واریز کنند.

شرکت‌های زیادی مثل Square Cash، Venmo، WeChat Pay و Alipaba Alibaba درزمینهٔ پرداخت با تلفن همراه فعالیت می‌کنند اما تنها اپل سیستم پرداخت با تلفن همراه را با گوشی هوشمند خود یکپارچه کرده است.

ارسال نظر