ایسوس توسعه گوشی گیمینگ خود را تایید کرد؛ رقیب سرسخت بلک شارک!

رسانه کلیک - شرکت های بیشتری در حال ورود به بازار گوشی های گیمینگ هستند. به تازگی توسعه گوشی مخصوص بازی ایسوس توسط این شرکت تایید شده است.

ایسوس توسعه گوشی گیمینگ خود را تایید کرد؛ رقیب سرسخت بلک شارک!

ایسوس یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید لپ تاپ محسوب می شود. این کمپانی تایوانی محصولات گیمینگ خود را تحت برند Republic of Gamers یا جمهوری گیمرها که به اختصار ROG نامیده می شود، روانه بازار می کند. ایسوس در نظر دارد تجربه خود در زمینه تولید لپ تاپ های گیمینگ را وارد دنیای گوشی های هوشمند کند.

بر اساس مصاحبه ای که مدیر عامل ایسوس، جری شن به مناسبت افتتاح صدمین فروشگاه این شرکت در فیلیپین انجام داده است، گوشی مخصوص بازی ایسوس در دست توسعه قرار دارد. شن اعلام کرده که علاقه‌مندان به گوشی های گیمینگ منتظر معرفی گوشی مخصوص بازی ایسوس در آینده باشند.

در حالی که شن وجود این دستگاه را تایید کرده، اطلاعات بیشتری را از گوشی مخصوص بازی ایسوس در دسترس رسانه قرار نداده است. به همین دلیل در حال حاضر نمی توان در رابطه با تاریخ عرضه و همچنین مشخصات فنی این گوشی هوشمند اظهار نظری کرد.

به علت سابقه ای که ایسوس در تولید محصولات گیمینگ دارد، توسعه یک گوشی مخصوص بازی توسط این شرکت موضوع تعجب برانگیزی برای کاربران نیست. به نظر می رسد تقاضا برای گوشی های گیمینگ در آینده نزدیک با رشد مواجه شود و کمپانی های بیشتری در این حوزه فعالیت کنند.

در سال گذشته شرکت ریزر از گوشی مخصوص بازی خود با نام ریزر فون رونمایی کرد. یکی دیگر از برندهایی که در این بخش از بازار فعالیت دارد، شرکت شیائومی است. به تازگی این کمپانی از گوشی مخصوص بازی بلک شارک رونمایی کرده است ( بلک شارک، گوشی گیمینگ شیائومی از راه رسید ).

در حال حاضر تمامی گوشی های پرچمدار موجود در بازار از مشخصات فنی قدرتمندی بهره می برند در نتیجه صاحبان آن ها می توانند بدون هیچ مشکلی به انجام بازی با دستگاه های خود بپردازند.

ارسال نظر