ایسوس در فکر تجهیز گوشی هوشمند مخصوص بازی خود به 10 گیگابایت رم!

رسانه کلیک - بر اساس گزارش ها گوشی هوشمند مخصوص بازی ایسوس که با نام ROG Phone شناخته می شود، قرار بود با حافظه رم 10 گیگابایتی عرضه شود، اما این دستگاه قدرتمند دارای 8 گیگابایت رم است.

ایسوس در فکر تجهیز گوشی هوشمند مخصوص بازی خود به 10 گیگابایت رم!

شرکت تایوانی ایسوس به تازگی از گوشی گیمینگ خود رونمایی کرده است ( حقایقی جالب در رابطه با شرکت ایسوس ). این گوشی هوشمند ROG Phone نام دارد ( ایسوس توسعه گوشی گیمینگ خود را تایید کرد؛ رقیب سرسخت بلک شارک ).

این دستگاه اولین گوشی هوشمند مخصوص بازی ایسوس محسوب می شود که برای مبارزه با ریزر فون و شیائومی بلک شارک توسعه یافته است ( بلک شارک، گوشی گیمینگ شیائومی از راه رسید ).

همانطور که انتظار می رود گوشی هوشمند مخصوص بازی ایسوس از مشخصات فنی قدرتمندی بهره می برد. قدرت این محصول را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 تامین می کند. این دستگاه از طراحی ویژه ای بهره می برد و ایسوس برای آن سیستم خنک کننده در نظر گرفته است.

راگ فون در دو نسخه روانه بازار می شود که البته هر دو نمونه از 8 گیگابایت حافظه رم بهره می برند. کاربران می توانند این گوشی هوشمند را با حافظه داخلی 128 گیگابایت و 512 گیگابایت سفارش دهند.

در حالی که ایسوس این محصول خود را به قطعات قدرتمندی مجهز کرده است، گزارشی جدید به برنامه ایسوس مبنی بر استفاده از 10 گیگابایت رم در این دستگاه اشاره می کند.

بر اساس توییتی که توسط افشاگر دنیای تکنولوژی، رولند کوانت منتشر شده است این شرکت به دنبال استفاده از 10 گیگابایت رم در ROG Phone بوده است. علت عدم حضور این میزان رم در محصول گیمینگ ایسوس، فضای ناکافی عنوان شده است.

استفاده از 10 گیگابایت رم در گوشی های هوشمند تا حدودی غیر منطقی به نظر می رسد چرا که برنامه های کنونی نیازی به این میزان رم ندارند. با این حال انتظار می رود در آینده برخی از تولیدکنندگان گوشی های هوشمند محصولات خود را به 10 گیگابایت حافظه رم مجهز کنند.

ارسال نظر