ایسوس ذنفون 3 زوم بروزرسانی اندروید اوریو 8.0 را دریافت کرد

رسانه کلیک - شرکت ایسوس برای یکی از گوشی های هوشمند خود بروزرسانی ارائه کرد. ایسوس ذنفون 3 زوم به اندروید اوریو بروزرسانی شد.

ایسوس ذنفون 3 زوم بروزرسانی اندروید اوریو 8.0 را دریافت کرد

در حالی که ایسوس قصد داشت بروزرسانی اندروید اوریو 8.0 را برای محصولات ذنفون 3 زوم و ذنفون 3 لیزر در اواخر ماه مارس ارائه کند، عرضه این بروزرسانی برای این دستگاه ها با تاخیر همراه شد.

در اوایل ماه آوریل این شرکت تایوانی در بیانیه ای اعلام کرد که بروزرسانی اندروید اوریو برای ایسوس ذنفون 3 زوم را به علت مشکلات ایجاد شده با تاخیر در اختیار کاربران این دستگاه قرار می دهد. این کمپانی به ارائه این نسخه از اندروید در اوایل ماه ژوئن اشاره کرده بود.

ایسوس موفق شده مشکلات مربوط به این بروزرسانی را رفع کند و بروزرسانی اندروید اوریو را زودتر از زمان بندی قبلی در اختیار کاربران گوشی ایسوس ذنفون 3 زوم قرار دهد. در صورتی که صاحب این گوشی هوشمند ایسوس هستید، می توانید هم اکنون این بروزرسانی را دریافت کنید.

بر اساس اعلام ایسوس در فروم رسمی این شرکت، هم اکنون بروزرسانی اندروید اوریو برای صاحبان ایسوس ذنفون 3 زوم عرضه شده است. کاربران پس از دریافت این نسخه از اندروید مقدار کمی از فضای داخلی خود را از دست می دهند.

ایسوس ذنفون 3 زوم

با دریافت این بروزرسانی برخی از اپلیکیشن هایی که به صورت پیش فرض بر روی ایسوس ذنفون 3 زوم نصب بودند، شامل Minimove ،PhotoCollage و Do It Later حذف می شوند. در این نسخه کاربران می توانند با کشیدن دست خود از پایین به بالا در صفحه اصلی به صفحه اپلیکیشن ها دسترسی پیدا کنند.

این بروزرسانی به صورت OTA در اختیار کاربران قرار می گیرد؛ بنابراین برای دریافت آن باید کمی صبر کرد. برای دریافت سریع تر این بروزرسانی می توانید به بخش تنظیمات گوشی خود مراجعه کنید و به صورت دستی در جریان عرضه نسخه جدید این سیستم عامل قرار بگیرید.

ارسال نظر