ذنفون 5 ایسوس با طراحی مشابه آیفون 10 به صورت رسمی معرفی شد

رسانه کلیک - شرکت ایسوس در کنگره جهانی موبایل 2018 از محصولات جدید خود رونمایی کرد. در این نمایشگاه از ذنفون 5 ایسوس با طراحی مشابه آیفون X به صورت رسمی پرده برداری شد.

ذنفون 5 ایسوس با طراحی مشابه آیفون 10 به صورت رسمی معرفی شد

ایسوس از پرچمداران جدید خود با طراحی مشابه آیفون 10 رونمایی کرد. در این دستگاه ها شاهد استفاده از برش نمایشگر هستیم. در حقیقت این شرکت تایوانی دو نمونه با طراحی مشابه و نام های ذنفون 5 و ذنفون 5Z را معرفی کرد که نسخه دوم به پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز است.

ذنفون 5 ایسوس و ذنفون 5Z از مشخصات تقریبا یکسانی بهره می برند. هر دو دستگاه دارای نمایشگر 6.2 اینچی هستند و از نسبت صفحه نمایش به بدنه 90 درصدی بهره می برند. نسبت تصویر این محصولات برابر با 19:9 بوده و رزولوشنی برابر با 2240 در 1080 پیکسل دارند.

برش نمایشگر محصولات ایسوس مشابه آیفون 10 است ولی این شرکت در مراسم خود اعلام کرد که اندازه آن 26 درصد از برش موجود در آیفون ایکس کمتر است. این بخش از نمایشگر ذنفون 5 ایسوس میزبان چراغ اعلان LED، دوربین سلفی و سنسورهای مجاورت و نور است.

ذنفون 5 به پردازنده اسنپدراگون 636، 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4/6 گیگابایت رم مجهز شده است. نسخه 5Z این دستگاه مشخصات فنی قدرتمندی دارد. ایسوس در این محصول خود از پردازنده اسنپدراگون 845 و حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده است.

ذنفون 5Z

دوربین اصلی دوگانه این محصولات از سنسور سونی IMX363 با اندازه 1.4 میکرومتر و رزولوشن استفاده می کند و به دریچه دیافراگم f1.8 مجهز است. در بخش جلویی آن ها شاهد استفاده از دوربینی 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 120 درجه هستیم. ایسوس برای این محصولات از ویژگی مشابه انیموجی اپل رونمایی کرده و آن را ZeniMöji نامیده است.

ذنفون 5 ایسوس به چندین ویژگی هوش مصنوعی مجهز شده است. یکی از این قابلیت ها صدای زنگ دستگاه بوده که میزان بلندی آن با استفاده از هوش مصنوعی و صدای محیط تنظیم می شود تا کاربر تماس ورودی خود را از دست ندهد. علاوه بر این ویژگی، هوش مصنوعی مورد استفاده در این دستگاه قادر به شناسایی صحنه در هنگام تصویربرداری است.

ایسوس ذنفون 5 در ماه آوریل و ذنفون 5Z در ماه ژوئن عرضه می شود. نسخه پایه ایسوس ذنفون 5Z در اروپا قیمتی برابر با 479 دلار خواهد داشت و در بازار ایالات متحده آمریکا نیز با قیمت 480 دلار به فروش می رسد.

ارسال نظر