ایسوس از ذنفون 5 لایت رونمایی کرد؛ ریزبین با 4 چشم عقابی!

رسانه کلیک - در نمایشگاه MWC 2018 شرکت ایسوس همانند برخی از کمپانی های فعال در صنعت گوشی های هوشمند از محصولات جدید خود رونمایی کرد. ذنفون 5 لایت ایسوس یکی از دستگاه های این شرکت در کنگره جهانی موبایل 2018 بوده که به چهار دوربین مجهز است.

ایسوس از ذنفون 5 لایت رونمایی کرد؛ ریزبین با 4 چشم عقابی!

ایسوس در کنفرانس خود در کنگره جهانی موبایل 2018 از 3 گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد. این دستگاه ها ذنفون 5، ذنفون 5Z و ذنفون 5 لایت نام دارند که نمونه آخر یک دستگاه ارزان قیمت ولی با ویژگی های مناسب محسوب می شود.

ذنفون 5 لایت ایسوس به نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل مجهز است و از نسبت تصویر 18:9 بهره می برد. بر روی پنل پشتی و در پایین دوربین دوگانه این دستگاه شاهد قرارگیری سنسور اثر انگشت هستیم.

ذنفون 5 لایت

یکی از موارد جالب در رابطه با ذنفون 5 لایت، استفاده از چهار دوربین برای این گوشی هوشمند است. در بخش جلویی از دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX376 استفاده شده که به همراه دوربین دوم با زاویه دید 120 درجه وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده دارند.

دوربین اصلی ذنفون 5 لایت ایسوس به سنسورهای 16 مگاپیکسلی مجهز است. در زمان معرفی ذنفون 5 لایت به استفاده از پردازنده اسنپدراگون 630 و 430 در این محصولات اشاره شد. نسخه اول با نام ایسوس ذنفون 5Q در بازار ایالات متحده آمریکا عرضه می شود.

باتری مورد استفاده در این گوشی هوشمند ظرفیتی برابر با 3300 میلی آمپر دارد. ذنفون 5 لایت ایسوس از NFC، جک 3.5 میلی متری صدا و قابلیت تشخیص چهره برای بازگشایی قفل دستگاه بهره می برد.

برخلاف انتظار، ایسوس در این محصول خود از سیستم عامل پیش فرض اندروید نوقا استفاده کرده و در آن خبری از اندروید اوریو نیست. این دستگاه در ماه های آینده در رنگ های سفید، قرمز و مشکی عرضه می شود.

در حال حاضر ایسوس در رابطه با زمان دقیق عرضه و همچنین قیمت این گوشی هوشمند اطلاعاتی را منتشر نکرده است.

ارسال نظر