مشخصات ذن فون مکس پرو M1 فاش شد؛ دوربین اصلی دوگانه و باتری 5000 میلی آمپری

رسانه کلیک - شرکت تایوانی ایسوس قصد دارد در تاریخ 23 آوریل از گوشی جدیدی رونمایی کند. به تازگی مشخصات ذن فون مکس پرو M1 در فضای مجازی فاش شده است.

مشخصات ذن فون مکس پرو M1 فاش شد؛ دوربین اصلی دوگانه و باتری 5000 میلی آمپری

فلیپ کارت اعلام کرده است که گوشی های هوشمند ایسوس را در کشور هندوستان به فروش می رساند. گوشی ذن فون مکس پرو M1 اولین محصول عرضه شده در هند بعد از همکاری ایسوس و فلیپ کارت خواهد بود. با وجود اینکه از این محصول در تاریخ 23 آوریل رونمایی می شود، مشخصات ذن فون مکس پرو M1 لو رفته است.

بر اساس اطلاعات فاش شده این گوشی هوشمند به نمایشگر 6 اینچی با نسبت تصویر 18:9 مجهز می شود. قدرت این دستگاه را پردازنده اسنپدراگون 636 تامین خواهد کرد. ایسوس تصمیم گرفته است این محصول خود را به سیستم عامل اندروید اوریو خام مجهز کند.

انتظار می رود این دستگاه در دو نسخه به بازار عرضه شود. نمونه اول به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد و نسخه دوم با 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خریداران قرار می گیرد. هر دو نسخه از درگاه کارت حافظه خارجی بهره می برند.

بنابر مشخصات ذن فون مکس پرو M1 این دستگاه به دوربین اصلی دوگانه مجهز خواهد شد. سنسورهای مورد استفاده در این مدل رزولوشنی برابر با 16 مگاپیکسل دارند. در بخش جلویی این گوشی هوشمند از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED استفاده می شود.

پیش بینی می شود که دوربین سلفی این دستگاه دارای قابلیت تشخیص چهره باشد. در بخش پشتی ذن فون مکس پرو M1 علاوه بر دوربین دوگانه و فلاش LED، سنسور اثر انگشت نیز خودنمایی می کند.

تامین انرژی این دستگاه را یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برعهده دارد که از شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند. در رابطه با قیمت این دستگاه اطلاعاتی منتشر نشده است. با توجه به این موضوع که شیائومی ردمی نوت 5 پرو به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر با 13999 روپیه (213 دلار) دارد، محصول ایسوس نباید قیمت بالاتری داشته باشد.

در تاریخ 23 آوریل ذن فون مکس پرو M1 علاوه بر کشور هند در اندونزی نیز عرضه خواهد شد. در هند این دستگاه تنها از طریق فلیپ کارت به فروش می رسد.

ارسال نظر