بهترین گوشی های هوشمند دارای 8 گیگابایت رم که ارزش خرید بالایی دارند

رسانه کلیک - در بازار چندین گوشی با رم 8 گیگابایت به فروش می رسند. در این مطلب قصد داریم بهترین گوشی های با رم 8 گیگابایت را معرفی کنیم.

بهترین گوشی های هوشمند دارای 8 گیگابایت رم که ارزش خرید بالایی دارند

در گذشته نه چندان دور گوشی های پرچمدار به 2 یا 3 گیگابایت حافظه رم مجهز بودند با این حال امروزه شاهد عرضه گوشی های با رم 8 گیگابایت هستیم. گوشی با رم 8 گیگابایت می تواند چندین اپلیکیشن را به صورت همزمان اجرا کند.

گوشی های با رم 8 گیگابایت در زمینه مولتی تسکینگ بدون رقیب هستند. زمانی که کاربر در حال اجرای چند برنامه به صورت همزمان باشد، می تواند به راحتی بین آن ها سوییچ کند.

در حال حاضر بیشتر پرچمداران بازار به 6 گیگابایت رم مجهز شده اند که برای مثال می توان به گلکسی S9 پلاس اشاره کرد. با این حال برخی از تولیدکنندگان تصمیم به معرفی گوشی با رم 8 گیگابایت گرفته اند.

اگر به دنبال خرید گوشی های با رم 8 گیگابایت هستید در ادامه این مطلب به معرفی بهترین آن ها می پردازیم. با کلیک همراه باشید.

وان پلاس 6

گوشی های با رم 8

شرکت وان پلاس در سال گذشته گوشی وان پلاس 5T را در نسخه ای مجهز به 8 گیگابایت رم روانه بازار کرد. امسال نیز شاهد معرفی آخرین پرچمدار این کمپانی، وان پلاس 6 در نمونه ای با رم 8 گیگابایت هستیم ( گوشی وان پلاس 6 به صورت رسمی معرفی شد؛ نمایشگر 6.28 اینچی و دوربین دوگانه ).

این گوشی با رم 8 گیگابایت در دو نسخه با 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد که به ترتیب قیمتی برابر با 579 و 629 دلار دارند. این اسمارت فون در مقایسه با برخی لپ تاپ های موجود در بازار میزان حافظه رم بیشتری دارد!

قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 تامین می کند. در حالی که این دستگاه از مشخصات فنی قدرتمندی بهره می برد، در برخی زمینه ها مانند دوربین در مقایسه با رقبای خود در رده پایین تری قرار می گیرد.

ریزر فون

گوشی های با رم 8 گیگابایت

ریزر فون یک گوشی هوشمند مخصوص بازی بوده که به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده است ( ریزر فون معرفی شد؛ گوشی هوشمند ایده آل برای گیمرها ). شرکت ریزر این محصول خود را تنها در یک نسخه روانه بازار می کند. قدرت این گوشی با رم 8 گیگابایت را پردازنده اسنپدراگون 835 تامین می کند.

ریزر فون دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی است. این گوشی هوشمند به نمایشگر 5.7 اینچی مجهز شده که از نرخ بروزرسانی 120 هرتز بهره می برد. پردازنده گرافیکی مورد استفاده در چیپست این دستگاه می تواند با نرخ بروزرسانی نمایشگر هماهنگ شود.

این گوشی هوشمند با قیمت 699 دلار به فروش می رسد. ریزر فون در مقایسه با رقبای خود از پردازنده قدیمی تری بهره می برد و به دوربین ضعیف تری مجهز شده است.

شیائومی Mi MIX 2S

گوشی با رم 8 گیگابایت

این محصول شیائومی از طراحی زیبایی بهره می برد. در حالی که شیائومی می میکس 2 اس از طراحی تمام صفحه بهره می برد، نمایشگر آن فاقد بریدگی است ( گوشی می میکس 2S شیائومی معرفی شد؛ بی حاشیه با دوربین جادویی ).

این دستگاه در یک نسخه در لیست گوشی های با رم 8 گیگابایت قرار می گیرد. این اسمارت فون دارای کیفیت ساخت بالایی بوده و به 8 گیگابایت رم مجهز شده است. شیائومی می میکس 2S در برخی از بازارها به فروش می رسد.

نظر شما در رابطه با گوشی های با رم 8 گیگابایت چیست؟ آیا علاقه ای به خرید گوشی با رم 8 گیگابایت دارید؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران وب‌سایت در میان بگذارید.

ارسال نظر