بهترین گوشی های اندرویدی بدون حاشیه نمایشگر موجود در بازار

رسانه کلیک - گوشی های اندرویدی بدون حاشیه نمایشگر تبدیل به یکی از مهم ترین محصولات موجود در بازار شده اند. در این مطلب بهترین دستگاه های اندرویدی مجهز به این ویژگی را معرفی می کنیم.

بهترین گوشی های اندرویدی بدون حاشیه نمایشگر موجود در بازار

در حال حاضر بسیاری از تولیدکنندگان اندرویدی در حال تولید گوشی های هوشمند بدون حاشیه نمایشگر هستند. برخی گوشی های اندرویدی بدون حاشیه نمایشگر دارای بریدگی در صفحه نمایش خود هستند که برای مثال می توان به اسنشال فون و هواوی P20 اشاره کرد.

نمونه های دیگر همانند گلکسی S9 و ال جی V30 در حالی که فاقد برش نمایشگر هستند، از حاشیه های کمی در اطراف صفحه نمایش خود بهره می برند. در این مطلب به معرفی بهترین گوشی های اندرویدی بدون حاشیه نمایشگر می پردازیم، در ادامه با کلیک همراه باشید.

سامسونگ گلکسی S9 و S9 پلاس

گلکسی S9 و S9 پلاس که جدیدترین پرچمداران سامسونگ محسوب می شوند را باید قدرتمندترین گوشی های اندرویدی بدون حاشیه نمایشگر دانست. طراحی این محصولات نسبت به نسل گذشته خود تغییرات زیادی را تجربه نکرده است ( بررسی تخصصی گلکسی اس 9؛ نهمین کهکشان سامسونگ ).

پیشرفت اصلی پرچمداران سامسونگ را باید در بخش دوربین جستجو کرد. گلکسی اس 9 از یک دوربین اصلی با رزولوشن 12 مگاپیکسل بهره می برد که دارای دریچه دیافراگم دوگانه f/1.5 و f/2.4 است. نسخه پلاس این پرچمدار به دوربین اصلی دوگانه مجهز شده است ( بررسی گلکسی اس 9 پلاس؛ انقلابی در دوربین گوشی‌های هوشمند ).

گلکسی اس 9 و S9 پلاس به ترتیب به نمایشگر 5.8 اینچی و 6.2 اینچی مجهز شده اند و از 4 و 6 گیگابایت رم بهره می برند. قدرت این محصولات را با توجه به بازار هدف پردازنده اگزینوس 9810 و اسنپدراگون 845 تامین می کند. برخلاف آیفون ایکس این دستگاه ها دارای جک 3.5 میلی متری هدفون هستند ( با تفاوت‌های گلکسی S9 و S9 پلاس آشنا شوید ).

هواوی P20 پرو

هواوی در مراسمی در پاریس از جدیدترین پرچمداران خود، هواوی P20 و پی 20 پرو رونمایی کرد. در حالی که هر دو دستگاه از برش نمایشگر بهره می برند، نسخه پرو به دوربین اصلی سه گانه مجهز شده است ( هواوی P20 Pro چه تفاوتی با P20 معمولی دارد؟ ).

هواوی P20 پرو از نمایشگر 6.1 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و فناوری امولد بهره می برد. هواوی برای تامین قدرت این محصول خود از چیپست Kirin 970 استفاده کرده که به واحد پردازش مبتنی بر شبکه عصبی ( NPU ) مجهز شده است. این دستگاه دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

دوربین اصلی سه گانه این گوشی هوشمند دارای سنسورهای 40، 20 و 8 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی در جلوی این دستگاه وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده دارد. دوربین اصلی این محصول قادر به زوم 3X اپتیکال و زوم 5X هیبریدی است ( با معجزه دوربین سه گانه هواوی P20 پرو آشنا شوید ). هواوی P20 پرو فاقد جک 3.5 میلی متری هدفون است.

ال جی V30

گوشی های اندرویدی بدون حاشیه نمایشگر

ال جی V30 جدیدترین پرچمدار این برند کره ای محسوب می شود که البته نسخه بهبود یافته آن با نام V30S ThinQ نیز معرفی شده است ( گوشی ال جی V30S ThinQ به صورت رسمی معرفی شد ). این دستگاه دارای مشخصات فنی بهتری نسبت به ال جی G6 بوده و از حاشیه های کمتری در اطراف نمایشگر خود بهره می برد.

برخلاف نسل های گذشته ال جی V30 فاقد صفحه نمایش دوم است. ال جی در این محصول خود از نمایشگر 6.0 اینچی با فناوری P-OLED استفاده کرده است.

این گوشی هوشمند به چیپست کوالکام اسنپدراگون 835 مجهز شده و از 4 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. وظیفه تامین انرژی این محصول برعهده یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی است.

ال جی در این دستگاه از دوربین اصلی دوگانه استفاده کرده که دارای سنسور 16 مگاپیکسلی با دریجه دیافراگم f/1.6 و سنسور 13 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.9 است. ال جی V30 برای عاشقان موسیقی یک اسمارت فون ایده آل محسوب می شود چرا که این دستگاه از DAC چهارگانه بهره می برد.

سامسونگ گلکسی نوت 8

سامسونگ گلکسی نوت 9

بعد از مشکلاتی که برای سامسونگ گلکسی نوت 7 ایجاد شد، این کمپانی کره ای تصمیم گرفت نسل بعدی را با احتیاط بیشتری طراحی و تولید کند. گلکسی نوت 8 از سبک طراحی مشابه با گلکسی S8 بهره می برد و به نمایشگر بی کران مجهز شده است.

گلکسی نوت 8 دارای نمایشگر 6.3 اینچی است که کیفیت بسیار بالایی را در اختیار کاربر قرار می دهد. در حالی که ابعاد صفحه نمایش این دستگاه برای برخی از کاربران بزرگ به نظر می رسد، استفاده از نسبت تصویر 18.5:9 باعث شده که اندازه کلی آن با توجه به سایز نمایشگر در حد معقولی باقی بماند.

در بخش پشتی این فبلت از دوربین دوگانه استفاده شده است. گلکسی نوت 8 به قلم S Pen مجهز شده که قابلیت های زیادی را در اختیار کاربر قرار می دهد. اگر با محل قرارگیری سنسور اثر انگشت این دستگاه مشکلی ندارید و حاضر به پرداخت مبلغ بالایی برای تصاحب یک گوشی هوشمند هستید، گلکسی نوت 8 را در لیست خرید خود قرار دهید.

شیائومی می میکس 2 اس

گوشی می میکس 2S

یکی از محبوب ترین محصولات بدون حاشیه نمایشگر، گوشی های سری Mi Mix شرکت شیائومی است. آخرین دستگاه در این سری می میکس 2 اس نام دارد که به تازگی از آن رونمایی شده است ( گوشی می میکس 2S شیائومی معرفی شد؛ بی حاشیه با دوربین جادویی ). این دستگاه به علت سبک طراحی خود باید در لیست بهترین گوشی های اندرویدی بدون حاشیه نمایشگر قرار بگیرد.

این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون 845 بهره می برد و در دو نسخه مجهز به 6 و 8 گیگابایت رم روانه بازار می شود. شیائومی Mi Mix 2S در بالاترین نمونه خود دارای 256 گیگابایت حافظه داخلی است. شیائومی برای این مدل نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 18:9 در نظر گرفته است.

شیائومی می میکس 2 اس فاقد برش نمایشگر است که این موضوع باعث می شود دوربین سلفی آن به پایین صفحه نمایش انتقال پیدا کند. دوربین اصلی این دستگاه دارای دو سنسور 12 مگاپیکسلی بوده که زوم اپتیکال 2X را در اختیار کاربر قرار می دهد.

اسنشال فون

گوشی اسنشال فون

این محصول باید در لیست بهترین گوشی های اندرویدی بدون حاشیه نمایشگر قرار بگیرد. اسنشال فون از طراحی جذابی بهره می برد و قیمت آن دوباره به تازگی کاهش پیدا کرده است ( قیمت جهانی اسنشال فون بار دیگر پایین آمد ).

از مشخصات این گوشی هوشمند می توان به چیپست اسنپدراگون 835، 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن QHD و نسبت تصویر 19:10 اشاره کرد. به تازگی اندروید اوریو 8.1 برای این دستگاه عرضه شده است ( آخرین آپدیت گوشی اسنشال فون امکان شخصی سازی کامل برش نمایشگر را فراهم می کند ). دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی مورد استفاده در این محصول کیفیت متوسطی را برای کاربر به همراه دارد.

آیا دستگاه دیگری را می شناسید که باید در لیست بهترین گوشی های اندرویدی بدون حاشیه نمایشگر قرار بگیرد؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران وب‌سایت در میان بگذارید.

ارسال نظر