گوشی بلک شارک 2 در TENAA حضور پیدا کرد؛ پردازنده اسنپدراگون 845 و 8 گیگابایت رم

رسانه کلیک - در اوایل سال جاری میلادی شرکت شیائومی از گوشی گیمینگ خود رونمایی کرد. به تازگی گوشی بلک شارک 2 در تنا مشاهده شده است.

گوشی بلک شارک 2 در TENAA حضور پیدا کرد؛ پردازنده اسنپدراگون 845 و 8 گیگابایت رم

شیائومی در حال توسعه نسل دوم گوشی های گیمینگ خود است. به تازگی گوشی بلک شارک 2 در TENAA حضور پیدا کرده است. این دستگاه دارای شماره مدل AWM-A0 بوده و از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 بهره می برد.

بر اساس تصویری که توسط TENAA منتشر شده، نسل آینده گوشی های مخصوص بازی شیائومی به دوربین اصلی دوگانه و سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی خود مجهز می شود. شیائومی برای این محصول یک نوار LED در نظر گرفته که می تواند برای سیستم خنک کننده نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

به نظر می رسد نمایشگر این دستگاه از بریدگی بهره می برد و در سمت چپ آن دکمه پاور قرار گرفته است. در سمت راست بلک شارک 2 دکمه های تنظیم صدا و یک دکمه دیگر خودنمایی می کند.

بنابر اطلاعات منتشر شده، این گوشی هوشمند دارای نمایشگر 5.99 اینچی با رزولوشن 1080 × 2160 پیکسل و نسبت تصویر 18:9 است. این صفحه نمایش از DCI-P3 پشتیبانی می کند.

شیائومی برای تامین قدرت این دستگاه پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 را در نظر می گیرد که دارای پردازنده گرافیکی آدرنو 630 است. برای کاهش دمای این چیپست باید منتظر حضور سیستم خنک کننده در آن باشیم. گوشی بلک شارک 2 به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود و انرژی آن را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند.

نسل گذشته این گوشی هوشمند از صفحه نمایش 5.99 اینچی با نسبت تصویر 18:9 بهره می برد ( بلک شارک، گوشی گیمینگ شیائومی از راه رسید ). قدرت این محصول را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 به همراه پردازنده گرافیکی آدرنو 630 تامین می کند. خریدار می تواند این دستگاه را در نسخه های مختلف مجهز به 6/8 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهد.

ارسال نظر