بلک بری Evolve رونمایی شد؛ میان رده ای با دوربین دوگانه

رسانه کلیک - از گوشی های بلک بری Evolve و Evolve X به صورت رسمی معرفی شد. این محصولات دارای دوربین اصلی دوگانه و نسبت تصویر 18:9 هستند.

بلک بری Evolve رونمایی شد؛ میان رده ای با دوربین دوگانه

در گذشته نه چندان دور شرکت بلک بری از گوشی KEY2 به صورت رسمی رونمایی کرد با این حال بلک بری تصمیم گرفته از دو گوشی هوشمند جدید در کشور هند رونمایی کند. بلک بری Evolve و Evolve X به نمایشگر با نسبت تصویر 18:9 و دوربین اصلی دوگانه مجهز شده اند. بلک بری ادعا می کند از ایمن ترین گوشی های اندرویدی رونمایی کرده است.

ویژگی ها و مشخصات فنی

بلک بری Evolve به نمایشگر 5.99 اینجی با نسبت تصویر 18:9 و رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده است. گوشی Evolve X نیز از نمایشگر یکسان با نسخه دیگر بهره می برد. بلک بری Evolve به پردازنده اسنپدراگون 450 و 4 گیگابایت رم مجهز شده است. نسخه X این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون 660 و 6 گیگابایت رم بهره می برد.

هر دو گوشی هوشمند جدید بلک بری به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده اند. در حالی که تنها Evolve X از شارژ وایرلس بهره می برد، هر دو دستگاه از شارژ سریع Quick Charge 3.0 پشتیبانی می کنند.

گوشی بلک بری Evolve دارای دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 13 مگاپیکسلی و دریچه دیافراگم f/2.0 بوده که یکی از آن ها رنگی و دیگری مونوکروم است. در نسخه X این گوشی هوشمند شاهد استفاده از دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 13 مگاپیکسلی هستیم.

در بخش جلویی این دو محصول دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار گرفته که از فناوری Tetra Pixel و فلاش LED بهره می برد. زاویه دید این دوربین برابر با 78 درجه است.

این دو گوشی هوشمند از سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 بهره می برند که بلک بری برخی از اپلیکیشن های انحصاری خود از قبیل DTEK Security و BlackBerry Hub را بر روی آن ها نصب کرده است.

از دیگر ویژگی های این دو گوشی هوشمند می توان به پورت USB-C، شبکه ارتباطی 4G VoLTE، بلوتوث و جک 3.5 میلی متری صدا اشاره کرد. در حالی که این دستگاه ها بر روی پنل پشتی خود از سنسور اثر انگشت بهره می برند، دوربین سلفی آن ها به قابلیت فیس آنلاک مجهز شده اند.

قیمت

در ابتدا این دو گوشی هوشمند به صورت انحصاری توسط آمازون در کشور هند به فروش می رسند. بلک بری Evolve قیمتی برابر با 365 دلار دارد و انتظار می رود فروش آن از اواسط ماه سپتامبر آغاز شود. گوشی Evolve X با قیمت 510 دلار در اواخر ماه جاری در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

ارسال نظر