بلک بری KEY2 به صورت رسمی معرفی شد؛ دوربین اصلی دوگانه و کیبورد بهبود یافته

رسانه کلیک - گوشی هوشمند بلک بری KEY2 رسما رونمایی شد. این دستگاه اولین اسمارت فون بلک بری محسوب می شود که از دوربین اصلی دوگانه بهره می برد.

بلک بری KEY2 به صورت رسمی معرفی شد؛ دوربین اصلی دوگانه و کیبورد بهبود یافته

بلک بری گوشی جایگزین KEYone را معرفی کرد. این دستگاه در مقایسه با نسل گذشته خود از مشخصات فنی بهتری بهره می برد و بهبودهایی را تجربه کرده است.

طراحی

طراحی گوشی هوشمند بلک بری KEY2 تفاوت زیادی با نسل گذشته خود ندارد. این دستگاه به فریم فلزی مجهز شده که جنس آن آلومینیوم سری 7 است. در جلوی این دستگاه شاهد حضور کیبورد هستیم. این اسمارت فون از پنل پشتی پلاستیکی بهره می برد که دارای طرح بافت‌دار است.

بلک بری این محصول را به نمایشگر 4.5 اینچی مجهز کرده که از نسبت تصویر 3:2 بهره می برد. کیبورد مورد استفاده در گوشی هوشمند بلک بری KEY2 تغییراتی را تجربه کرده است. این کیبورد در مقایسه با نسل گذشته خود 20 درصد بلندتر شده است تا کاربر در زمان تایپ راحت تر باشد.

دکمه های کیبورد گوشی هوشمند بلک بری KEY2 به صورت مات طراحی شده اند تا حس بهتری به کاربر منتقل شود. مانند گذشته در دکمه اسپیس شاهد حضور حسگر اثر انگشت هستیم.

سخت افزار و دوربین

در گوشی هوشمند بلک بری KEY2 از یک پردازنده میان رده استفاده شده است. قدرت این محصول را چیپست 8 هسته ای اسنپدراگون 660 تامین می کند که فرکانس هسته های آن بر روی 2.2 گیگاهرتز تنظیم شده است.

این دستگاه از 6 گیگابایت رم بهره می برد و در دو نسخه مجهز به 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خریداران قرار می گیرد. بلک بری برای این محصول خود درگاه کارت حافظه خارجی در نظر گرفته است.

برای اولین بار شاهد استفاده از دوربین دوگانه در یکی از محصولات شرکت بلک بری هستیم. گوشی هوشمند بلک بری KEY2 از دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی بهره می برد که سنسور دوم به صورت تله فوتو است.

در بخش جلویی این دستگاه شاهد استفاده از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هستیم. بلک بری KEY2 از گوگل لنز پشتیبانی می کند. وظیفه تامین انرژی این گوشی هوشمند بر عهده یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی است که تا 2 روز کاربر را همراهی می کند.

نرم افزار

محصول جدید بلک بری از سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 بهره می برد. این دستگاه پچ های امنیتی را به صورت ماهانه دریافت می کند. این اسمارت فون حداقل یک نسخه اصلی جدید اندروید را دریافت خواهد کرد، بنابراین بلک بری اندروید P را برای KEY2 عرضه می کند. این محصول به چندین برنامه به صورت پیش فرض مجهز شده است.

قیمت و تاریخ عرضه

از اواخر ماه جاری میلادی این گوشی هوشمند به صورت جهانی عرضه می شود. انتظار می رود اپراتورهای مخابراتی این دستگاه را به صورت جداگانه معرفی کنند.

بلک بری قیمت بالایی را برای این محصول در نظر گرفته است. بلک بری KEY2 در نسخه پایه با قیمت 649 دلار به فروش می رسد که برای یک دستگاه میان رده قیمت بالایی محسوب می شود.

ارسال نظر