رونمایی از گوشی بلک بری KEY2 در تاریخ 17 خرداد

رسانه کلیک - شرکت بلک بری در توییتر رسمی خود اعلام کرده که در تاریخ 17 خرداد به صورت رسمی از گوشی بلک بری KEY2 رونمایی می کند.

رونمایی از گوشی بلک بری KEY2 در تاریخ 17 خرداد

بلک بری توسط حساب کاربری خود در توییتر زمان رونمایی از گوشی بلک بری KEY2 را اعلام کرد. این اسمارت فون ماه آینده میلادی به صورت رسمی معرفی خواهد شد. نام این دستگاه در گذشته برای ما نامشخص بود.

در گذشته برخی منابع نام محصول آینده بلک بری را KEYone 2018 اعلام کرده بودند با این وجود بر اساس تصویری که در حساب توییتری این شرکت منتشر شده نام این دستگاه KEY2 خواهد بود. این کمپانی در تاریخ 7 ژوئن (17 خرداد) در مراسمی در شهر نیویورک از گوشی بلک بری KEY2 رونمایی می کند.

هفته های پیش تصاویری از این دستگاه با کدنام Athena در فضای مجازی منتشر شده بود ( بلک بری Athena در چندین رندر به نمایش در آمد؛ اولین گوشی BlackBerry با دوربین دوگانه ). علاوه بر انتشار تصاویر شاهد حضور این دستگاه در TENAA نیز بوده ایم. بنابر تصاویر فاش شده کیبورد مورد استفاده در گوشی بلک بری KEY2 نسبت به نسل گذشته خود تغییراتی را تجربه خواهد کرد.

بلک بری Athena

این محصول جدید نسبت به بلک بری KEYone از نمایشگر کشیده تری بهره می برد و به دوربین اصلی دوگانه مجهز شده است. در سمت راست این دستگاه دکمه های پاور و تنظیم صدا قرار گرفته اند.

بلک بری KEY2 در گذشته موفق به کسب تاییدیه های اتحادیه وای فای و بلوتوث شده بود ( بلک بری KEY2 موفق به کسب تاییدیه های وای فای و بلوتوث شد ). این دستگاه از وای فای دو بانده و بلوتوث نسخه 5.0 بهره می برد.

شایعات و گزارش هایی که تا به امروز از این گوشی هوشمند منتشر شده اند برخی از مشخصات فنی آن را در اختیار ما قرار می دهد. گفته می شود قدرت گوشی بلک بری KEY2 را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 660 تامین خواهد کرد. در کنار این چیپست شاهد استفاده از 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهیم بود.

ارسال نظر